Sort:  

Senin şu muhteşem arşivin yavaş yavaş buraya gelmeye başlamışsa , buralar yıkılır :)

=)
Evet onlar gelebilse dehşet olur ama Copyright olayları olduğu için çoğu gelemiyor. Hem oynamayı sevdiğim için hem de katma değerli olması için CC0 resimler üzerinde, -resmi tamamen manupüle etmeden- renk/ışık dokunuşları yapıp paylaşıyorum ;)

sanırım bi yarışmanın konusu bu aradım ama bulamadım detaylarını bu arada güzel fotoğraf

Çok güzel yarışmalar oluyor ama bu onlardan bağımsız bi Retouch/YenidenDokunuş.

Really lively portrait, love the colors and the "crown" !

two beautiful things together ;)

Çok başarılı buldum. Emeğinize sağlık...

Eyvallah teşekkür ederim..

Murat gerçekten başarılı retouch yapıyorsun...tebrikler...Ben daha ziyade sokak fotoğrafçılığına meraklı olduğum için uzak olduğum bir alan ama yine de az da olsa biraz bilgim var ve sanırım senin retouchlar pro seviyede....

Böyle paylaşımlarını daha sık bekliyorum...iyi günler dilerim...

Teşekkürler..
Ben de Nallıca ikilisinin çalışmalarına bayılıyorum. Yağmurun tam içinden hem fiziksel hem duygusal manada siyah-beyaz bir kare veya koca gezegenlerin etrafında pervane olduğu bir kadının tablosu..

wow, tebrikler

Teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69629.04
ETH 3375.52
USDT 1.00
SBD 2.74