Мэдээж дарга нарын буруу байгаа нь биш. Тэд надаас хамаагүй залуу наснаасаа үл хөдлөх хөрөнгө

Миний гадаадад суралцах мэргэжилтэн байх нь энэ чиглэлээр ажиллахад бага зэрэг саад болж байна. Үл хөдлөх хөрөнгийн зах зээл ч талбараараа өөрчлөгдсөн тул маш өндөр боловсролтой сэхээтнүүд оролцож байна. Гэсэн хэдий ч миний салбар бол мэдлэг гэхээсээ илүү академик мэдлэг, туршлага гэхээсээ илүү насыг үнэлдэг зах зээл юм. Мэдээжийн хэрэг, миний алхам бүр хөрөнгө оруулагчдын сонирхлыг татсан сэдэв, хөгжилтэй хошигнол юм. Ижил байсан, одоо ч мөн адил.

Энэ нь миний харж байгаагаар байх болно, хуучин хөрөнгө оруулагчдын үзэл бодол огт өөр. Би үл хөдлөх хөрөнгийн үнэ цэнийг баримт, тоогоор дамжуулж дүн шинжилгээ хийдэг. Мөн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх онолын арга замыг танилцуулж байна. Гэсэн хэдий ч, өнөөгийн зах зээлийн үнийн дүн шинжилгээг баримт бичгийн хэлбэрээр бус эзэмшигчийн хөрөнгийн түвшин, засгийн газрын бодлого, хөгжлийн хурд зэрэгт үндэслэж, хамгийн их ашиг олох арга биш харин ашгийн хамгийн бага хэмжээг тооцдог. Энэ хувилбарын талаар би хийх үед хөрөнгө оруулагчид “Хэрэв энэ их үнэтэй юм бол хэн бүтээж чадахгүй вэ? Би зүгээр л сурч мэдсэн олон зүйлийнхээ талаар л бодож байна. "Энэ бизнес болох уу? Тэгэхээр хичнээн их үлдсэн. Надад өөр юунд санаа зовох вэ, гэхдээ би тэр үед мөнгө хийх хэрэгтэй юу? ”Гэж Ихэвчлэн ийм байдаг. Мастерийн тухайд тэр илүү шулуухан ярьж, миний бардам зан чанарыг сүйтгэх болно.

Мэдээж дарга нарын буруу байгаа нь биш. Тэд надаас хамаагүй залуу наснаасаа үл хөдлөх хөрөнгө эхлүүлсэн тул би туршлагаас ноу-хауг үл тоомсорлож чадахгүй. Хэрэв та нийгмийн эхний өдрүүдэд онол ба практик хоорондын ялгааг урьд өмнө мэдэрч байсан бол та хамаатай байх болно. Намайг хичнээн их онолоор зэвсэглэсэн, тэд чадахгүй ч гэсэн тэд үгүй ​​гэж хэлэх хангалттай үндэслэл байсан. Хэрэв та шалтгааныг эртхэн хэлж өгвөл сайхан байх болно, гэвч надад хангалттай зовсоны дараа л надад хэлэхэд амаргүй байна.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.18
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.83