ভাই-বইন মানে

in #bengali6 years ago

ভাই/বইন মানেঃ......😜😭 আমিঃআফা আইজকু ইস্কুল ও মিলাদ বে ৫০ টা টেকা দেছ না! খাইল ৫০০-৫০০ খেলা আছে! জিতলে আইবার সময় ফুছকা আনমু! আফাঃ যাগি হরিয়া! জীবনে কত টেকা নিছত💵! এগুইন থাকলে আইজ বিল্ডিং এখান তুলা যায়. আমিঃইয়া😲😲😲 নাউযুবিল্লাহ!😭 কুন্দিন কতউ এমন দিছত? আফাঃদিছি না নি!😡😡 তে যা আর জীবনে আশা খরছ নি??😈 আমিঃ ইয়া না বে😞😞 দেছ তো বাক্কা! দিলা রেগো তর ব্যাগ ও দেখলাম বাক্কা😊😊 আফাঃ কিতা তুই আমার ব্যাগ খুলছত???আম্মা ও আম্মা অবায় হুনিজাউ😡😡😡😡😭 হে আমার ব্যাগ খুলছে! আমিঃ ইয়া আল্লাহ আমি খালি দেখছি বে! আম্মারে কউয়া লাগে নি?😞 আইচ্ছা আর দিছ না😒😒 যাইয়ার গি😞 বাক্কা গেছি গি আস্তে আস্তে আটিয়া আখতা আফায় ডাক দিছেঃ অনে ১০০ টেকা আর ই সাপ্তার মাঝে খুঁজিছ না কইলাম😡 তুই যে বেহায়া খাইল অউ কিবা আইবে! আমিঃ (কুন্তা মাতিয়ার না এখন যা কওয়ার কইলাউক কুত্তিয়ে)😞😞 ১০০ তো দিছে😍😍😍! খানিত বইয়া আমিঃআম্মা আফা বাক্কা মুটা অইযার বেটি😃😃😃! আফাঃএ রেগো আম্মা তারে আমি লাথ মারিয়া হারছি! খালি তুকা তুকি করাত😡😡 আম্মাঃই কিতা খরো বে দুইয়োটায়! আল্লাহ ইতারে লইয়া মহা মুছিবত! (আমারে উদ্দেশ্য করিয়া) এই বেটা এই তুই খালি আমার ফুড়ি গুতার লগে ইতা খরছ খেনে!😡 আফাঃ অয় গো আম্মা😈😈 খালি হে অতাত😡 আম্মাঃ(আফারে উদ্দেশ্য করিয়া) অইছে গো মাই তুই ও বেশি এখবারে! এখান দুকান কইলে কি এমন জাত যায় গি মাই গো মাই! আমি তো ইকান হুনিয়া নাগীন ড্যান্স দিলাম মনে মনে😆😆😆😎! ভাত খানিত স্পীড বারি গেলো! আফা দেখি কিলা আমার মুকায় ছার😱😱😱! বাজারো যাইয়ার বিকালে.. আফাঃ হুনবে আফার লাগি আইস্ক্রিম আনিছ☺☺☺ হেদিন তরে যেন খাওয়াই??? আমিঃ ও এর লাগি কুটা দিলাইরে নি??? নেগী তর টেকা😭😭😭! আফাঃ দে ছাই😈 আমিঃ উবা ভাংতি নাই দেকিয়ার!😷😷 আফাঃ ফকিরর গেছে ভাংতি নাই নি?😂😂😂😂 আমি তো আইছি তাই খরে দি ডাকের ইতা হুনছি না😈😈😈! হাঞ্জা বালা আইছি.... আফায় দেকি ছোফাত বইয়া কিতা খার... আমি উগি দিয়া দেখলাম #ঝালমুড়ি বানাইছে! আমিঃ আফা দে বে 🙊🙊 আফাঃ কিতা বে(তাই লাগের বুঝের না😒😒) আমিঃ তুই আমারে তইয়া খাইরে রেগো😞 আফাঃ আইস্ক্রিম একটা আনাত যে তা খছ??😈 তরে ত ঝালমুড়ির কাঁচামরিচ ও দিতাম না! আমি লগালগ ফকেট তাকি আইসক্রিম বাখরি দিছি যেমনে...আফায় খাবলা মারি নিছে গি! নিয়া খয়ঃ হ ঘরো টেবিল ওর উপরে তই ছি তর লাগি যা! মনে মনে ভাবলাম আমার বইন কত্ত ভালা!😍😍😍😍😍😍 এখদিনঃ আমার তাফ উঠছিল! ইয়া আমার আফার কি কান্দা!!! 😞😞😞😞😊😊 আর কত্ত যত্ন করছে আমার বইন এ! 😍😍😍 আরেখবার ঈদ ওর দিন আফায় কয় আইজ আমার বান্ধবীর বাড়ি যাইতাম আইয়ো! আমি রাজি😎😎😎 রেডি অইয়া গেলাম😊😊💀💀 ইয়া মালিক গিয়া দেখি আফার বান্ধবীর বইন ইগু যে #কিউট😰😍😍😍 আমার তো আর জানে কয় না তারা বার তাকি আইতাম😆😆! হেসে দি আইলাম আইবার সময় রিস্কাত আফারে কইলামঃআফা তারা বাড়ি আর কুন্দিন আইমু😷😈😈😈 আফায় কয়ঃ জানিনা! খেনে?? তাই যে মায়া করছে নানি??? আমিঃ (মাতিয়ার না! 😆😆) তুরা বাদে যে জুরে খানমলা খাইলাম😒😒। আফায় কয় সময় আছে ভালা অইযা! তুই কিতা করছত কুন বায় ছাইছত সব আমি দেখছি😡😡😡 আমিঃ(ইয়া মালিক! গোয়েন্দা লাগে নি বইন একটা থাকতে😭😭😭) ইলা বউত জিনিশ আমরা ভাই বইনের মাঝে ছলে! মাইর ধইর তো আর অবিচ্ছেদ্য অংশ!😂😃.... তাও আমার বইন দুনিয়ার সেরা বইন😊😊😊 #আসলে যা কইলাম সব নিজর কল্পনা😞😞😞😭 এখটা ফাগলি আফা ছাড়া থাকার কুনো মজা নাই😞😞😞.... #দূর্ভাগ্যএকটাবইন_নাই😞😞😞😞

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67435.35
ETH 3528.53
USDT 1.00
SBD 2.68