You are viewing a single comment's thread from:

RE: oproep aan alle BELGEN

in #belgium7 years ago

Geluk?.... ik zou daar ver van wegblijven moest ik u zijn !!!
Nano coins zijn geen cryptocyrrency maar een verdoken Piramidespel. De Tijd heeft er een uitgebreid artikel aan gewijd ... Lees hier ...
Wereldwijd lopen al meerdere gerechtelijke onderzoeken tegen gelijkaardige organisaties.

Sort:  

Is best mogelijk, maar ik heb er niks in gestoken staan en deel daar niet aan mee. ik ben daar helemaal niet in actief, ik heb dat gekregen van iemand de ik al lang ken, in ieder geval dank u voor info

Graag gedaan :)... gratis is natuurlijk altijd meegenomen... alleen niet rekenen op enige echte €€€ later :(

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63330.55
ETH 2645.93
USDT 1.00
SBD 2.82