Sort:  

Здрасти. От колко време се занимаваш и колко кошера имаш? :)

здрасти Иван ами ние с брат ми сме потомствени пчелари дядо ми имаше 2 пчелина после поеха чичовците сега ние с брат ми ,като основно той се занимава регистриран земеделски производител и работи по програми ,в процес на сертифициране за био пчеларство много изисквания проверки и бумащина ,но вървят нещата общата бройка е 170 кошера.пчелините ни се намират в землището на село Фазаново от където са били баба ми и дядо ми.

Най сетне , една сродна душа. И аз се занимавах с пчеларство в България и сега вече много ми липсва.

къде в кой район в България ,ние гледаме в странджа манов мед потомствени пчелари с брат ми.

Аз съм от Русе и там си гледах пчелите. Сега живея в Лондон и нямам пчели, ама си ми липсват. Живот и здраве мисля да ги завъдя тук.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67202.29
ETH 2597.64
USDT 1.00
SBD 2.66