✿ Summer favorites - Euphoria products review

in #beauty7 years ago

Γεια σας γεια σας! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα έχω ένα θέμα που αφορά αποκλειστικά και μόνο τις γυναίκες αναγνώστριες αυτού του Blog. Το καλοκαιράκι μας εκτός από τη δυνατότητα να ξεκουραστούμε μας δίνει και την ευκαιρία να περιποιηθούμε τον εαυτό μας. Γι' αυτό το λόγο αποφάσισα να κάνω ένα beauty review με τρία αγαπημένα μου προιόντα γι αυτό το καλοκαίρι.

ΤΗσ μαριασ μπρεντα - e-efiboi.blogspot.gr - beauty review.png

Πριν λίγες μέρες αγόρασα τρία κρεμώδη προιόντα προκειμένου να τα δοκιμάσω. Αγόρασα μία κρέμα προσώπου, μία ματιών και μία χεριών. Η αγορά μου έγινε από το Euphoria - handmade face and body creams και σήμερα είμαι εδώ για να σας γράψω την κριτική μου.

❤ Κρέμα προσώπου

Από την πρώτη ματιά εντυπωσιάστηκα με το γεγονός ότι η συγκεκριμένη κρέμα είναι 75 ml κι όχι 50 ml όπως όλες οι υπόλοιπες κρέμες προσώπου της αγοράς. Χάρη στη συστατικά της τα οποία είναι βιταμίνες και αιθέραια έλαια καταλαβαίνεις αμέσως τη θετική του επίδραση στην επιδερμίδα σου. Τη κάνει λεία και απαλή, την ενυδατώνει σε βάθος και έχει υπέροχη μυρωδιά. Εγώ συνηθίζω να τη χρησιμοποιώ και ως βάση για το μακιγιάζ βάζοντάς τη μισή ώρα πριν βαφτώ. Το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει.

❤ Κρέμα ματιών
Μέχρι πρόσφατα δε συνήθιζα να χρησιμοποιώ κρέμες ματιών. Ωστόσο, εξαιτίας του καλοκαιριού συνηθίζω να ξενυχτάω περισσότερο με αποτέλεσμα να χρειαστεί να φροντίζω περισσότερο την περιοχή γύρω από τα μάτια. Η συγκεκριμένη κρέμα χάρη στη συνδυασμό πολλών θρεπτικών συστατικών προσφέρει ενυδάτωση και ελαστικότητα ενώ ταυτόχρονα λειαίνει την περιοχή.

❤ Κρέμα χεριών
Πάντα επιλέγω να χρησιμοποιώ κρέμα χεριών πριν κοιμηθώ προκειμένου να είναι τα χέρια μου απαλά. Αυτή τη φορά προτίμησα να χρησιμοποιήσω μια φυσική κρέμα χεριών που θα μου προσφέρει ενυδάτωση και θα θρέψει το δέρμα μου. Η συγκεκριμένη έχει υπέροχο άρωμα που σε συντροφεύει για ώρες κι εγώ σκοπεύω να τη συμπεριλάβω σίγουρα στις επόμενες αγορές μου.

Τα προιόντα του Euphoria είναι 100% φυσικά, αποτελούμενα από αγνά υλικά όπως αιθέραια έλαια, βιταμίνες και πρώτες ύλες από τη φύση. Εμπιστεύτηκα τα συγκεκριμένα προιόντα διότι φτιάχνονται με αγάπη, μεράκι και φροντίδα, γιατί είναι φιλικά για το δέρμα μου, γιατί είναι αυτά που χρειάζομαι καθημερινά. Οι τιμές τους είναι προσιτές και αξίζουν για την φροντίδα που χαρίζουν. Πλέον ξέρω σίγουρα ότι δε θα βρω καλύτερη εξυπηρέτηση και βοήθεια από αυτή που μου προσφέρει η Μαρία Μαρινάκη η οποία δημιουργεί αυτά τα υπέροχα φυσικά και αγνά καλλυντικά. Την ευχαριστώ πολύ!

Όσες ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τα προιόντα του Euphoria μπορούν να μπουν στη σελίδα της Μαρίας στο Facebook. Να σας ενημερώσω ακόμη ότι το Euphoria έχει δωρεάν έξοδα αποστολής και αντικαταβολή, 50% περισσότερο προιόν κι ένα δώρο έκπληξη για αγορές άνω των 20 ευρώ.

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου beauty review. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σας καθώς και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα γι αυτό το καλοκαίρι. Μέχρι το επόμενο άρθρο να περνάτε καλά και να μη ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»

Μαρία Μπρέντα

Sort:  

Hello @maria-brenta, upv0t3
This is a free service for new steemit users, to support them and motivate them to continue generating valuable content for the community.
<3 This is a heart, or an ice cream, you choose.

:)


R4ND0M:
2323 4136 4377 9960
6168 7157 3187 8801
1518 9648 3325 4912
9889 7213 3122 5713

Congratulations @maria-brenta! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60944.89
ETH 2608.11
USDT 1.00
SBD 2.67