Adrialece.hr

in #beauty6 years ago

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Prije nekih par tjedana sam sklopila, mogu slobodno reći meni jednu od dražih suradnji, a radi se o suradnji sa Adrialeće.hr. Dakle, od njih sam dobila nedioptrijske leće u boji. Već sam imala priliku koristiti njihove leće (BRILIANT BLUE) i mogu vam iskreno reći da sam ja potpuno oduševljena s njima, stoga sam se jako veselila isprobavanju neke druge boje, a ovaj put je to bila nijansa VAMPIRE

Dakle, kao što sam već rekla, radi se o nedioptrijskim lećama u boji, ali također na njihovoj stranici možete pronaći i dioptrijske leće u boji, otopine, sunčane naočale i drugo.
Cijena ovih leća je 140 kn
Rok trajanja im je godinu dana, ali ukoliko ih želite koristiti učestalo savjetuje se korištenje do 3 mjeseca.
Uz leće sam dobila i Gelone otopinu za leće čija je cijena 43 kn, te kutijicu u kojoj se leće čuvaju i jednu divnu poruku od tima Adrialeće.hr.

55963A50-1C8B-4E73-A731-0B6CC3E8EA3F.jpeg

Što se tiče samih leća, ne žuljaju me niti mi iritiraju oko, što se tiče boje, iako su crvene, nisu upadljive i ne izgledaju "umjetno", a razlika se očigledno vidi. Svakako bih vam na kraju dala savjet da svoje leće obavezno održavate, perete i držite u otopini za leće.

4627E663-248F-4819-A95A-F0F23F4D3CEF.jpeg

Nadam se da vam se ovaj post sviđa, svakako posjetite Adrialeće.hr pogledajte njihov izbor leća i ostalih proizvoda koje imaju u svom asortimanu.

MagdalenaŠ.

email: [email protected]
Instagram: @megistimac

Sort:  

Congratulations @magdalenastimac! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @magdalenastimac! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14