You are viewing a single comment's thread from:

RE: µBazar

in #bazaar7 years ago

Jeżeli chodzi i filmik to ja nie potrafiłem przez niego przebrnąć - tak działają na mnie syntezatory mowy :(

Sama koncepcja grup zakupowych wydaje się ciekawa, jednak w praktyce według mnie powinno być to tak skonstruowane, by nie było miejsca na nadużycie.

Sort:  

Syntezator: ja się do niego tak przyzwyczaiłem, że prawie wszystkie teksty przez niego puszczam, bo dosłownie wkręca się w mózg ;), a wtedy mogę robić herbatę w innym pomieszczeniu i nadal dobrze go odbieram. Ale to kwestia gustu, jak widać.

Miejsce na nadużycie? -też tego nie chcę. O jakie nadużycie chodzi?
Kryptowaluta, to jak gotówka, którą też można czegoś nadużywać. Wszystkie podatki mają być normalnie płacone, jak przy gotówce.
Ale dlaczego miałbym tu pilnować innych ludzi?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59514.13
ETH 2652.65
USDT 1.00
SBD 2.42