Bayebit Kripto Para Borsası

in #bayebit5 years ago

Selamlar Steemitçiler! :) Tekrar ben geldim!

indir.jpeg

Bir kaç gün önce yazdığım yazıyı okumuşsunuzdur. Şimdi yine Bayebit hakkında yazacağım. Ancak bu sefer borsa tarafını yazacağım.

Bayebit yaklaşık 6 ay önce kurulan bir kripto para borsasıdır. Bünyesinde 15 farklı kripto para vardır. Bitcoin dışında yatırım yapmadığım için diğerlerini saymıyorum. :) Dilerseniz hangi kripto paraların olduğunu bayebit.com'dan kontrol edebilirsiniz.

Henüz yeni açılmış olmasına rağmen hacmi iyi görünüyor. Göz atmanızı tavsiye ederim. 7/24 para yatırma ve çekme olayının olması bana cazip gelen bir özellik. Şuan için yatırımlarımı binance'de tutsam da türk lirasına geçmek istediğimde Bayebit'i kullanabilirim.

Ayrıca Bayebit bayram hediye adı altında bir çekiliş düzenliyor. Bu çekilişe katılma şartlarından biri de Bayebit hakkında blog yazısı yazmak ya da video çekmek. Dilerseniz siz de katılabilirsiniz.

Ben bir önceki yazımı ve bu yazımı çekilişe katılmak için yazdım. :) (bana çıkmaz da hadi neyse :))

Bayebit için: https://www.bayebit.com/tr/market

Çekiliş için: https://www.bayebit.com/tr/cekilis

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59096.52
ETH 2516.65
USDT 1.00
SBD 2.46