You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ashka Fire Demon - Extensive Guide

in #battlerite7 years ago (edited)

sayın @steeminator3000 beni @damla , @necrosahin @emrebeyler @fetch @anadolu @farmerturkey @murattatar gibi arkadaşlar tanırlar... ben herzaman tr tagına desteğimi verdim paylaşım olarak fazla katkım olmadı ama yeni başlayan arkadaşlarımızın duygularına tercüman oldum bazen, bazende elimden geldiğince maddi katkıda bulunmaya çalıştım.
@galasek isimli arkadaşı tanımam. 1-2 gün öncemesaj attı çift hesap kullanıyorsun öğrenilirse diskalifiye olursun diye. ben de kendisine güzel bil dille anlattım. biri benim diğeri eşimin diye. bunuda hakkımızda kısmında yazdık diye.yarışma kurallarında aynı evden iki kişi katılamaz diye bir kural olmadığı halde her nasılsa o kadar yabancı yarışmacıyı bu durum rahatsız etmemiş ama arkadaş çift hesap diye beni her yere şikayet etmiş. arkadaşın gönderilerine bakarsanız görürsünüz.

he told this to everyone but the others know the truth. @barbadosso and @brittuf

https://steemit.com/sports/@brittuf/beat-the-capper-expert-ufc-picks-win-5-sbd-if-you-beat-my-picks

https://steemit.com/contest/@barbadosso/nba-most-points-contest-20-01-18-win-free-sbd

https://steemit.com/sports/@liberty-minded/nhl-daily-face-off-contest-jan-18-winner-announced

bu üç paylaşımda gereken cevap verilmiş fakat halen uğraşmaya devam ediyor. sizin sözünüzü dinleyebilir benimle ve eşimle uğraşmayı bıraksın haksız şikayetlerini geri silsin ben de kendisine verdiğim downvote leri geri alayım puanı düşmesin. ..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64725.57
ETH 3184.85
USDT 1.00
SBD 2.54