You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ashka Fire Demon - Extensive Guide

in #battlerite6 years ago

seviyeni koru bari kardeş. bir yalan attın ortaya insanları zorla inandırmaya uğraşma. benim ve eşimin kim olduğu nerde yaşadığı ne iş yaptığı belli. senin kim olduğun nerde yaşadığın bile belli değil. sana bir dost tavsiyesi insanlara çamur atma gün gelir kendi üzerine sıçrar...

Sort:  

Bana sabahtan beri downvote veriyorsun ama işe yaramıyor çünkü steem power'ın yok. Ama ben sana verirsem her verdiğim downvote başına -0.02 kaybedersin. Böyle bir şey yapmayacağım çünkü bu doğru değil. Seni dün güzel bir şekilde uyardım, tek hesapla devam et diye ama sen etik olmayan şeye devam ettin. İki hesapla yarışmalara katıldın. Tekrar söylüyorum. bu yarışmaya tek kişi ile devam et aksi halde ikimizin de bu yarışmalardan kazancımız olmaz. Seni deşifre etmeye devam ederim.

güzel arkadaşım. şikayet ettin sana gereken cevap verildi.
bak buda son şikayetine gelen cevap :
liberty-minded (61) · 6 minutes ago

no worries....I know bud, I figured as much...thanks for playing
$0.00

kurallarda aynı evden 2 kişi katılamaz diye birşey yok. sen doğru bildiğin yolda devam et bende edeyim. ben sana downwote verdim ve bunun steempower ile alakasının olmadığını biliyorsun yetkililer inceleyecek ve bana iftira attığın ortaya çıktığı zaman ben göreceğim senin puanını.sende bana verebilirsin downwote ama hangi yazıma vereceksin ben sana ne hakaret ettim ne de iftira attım. ... haksız şikayetlerini silersen bende downvote lerimi sileceğim söz.

Kurallarda herkesin tek tahmin kullanma hakkı var yazar, bu yeterli sebeptir.
Etik olmayan bir şeyi deşifre ettiğim için ceza alıp almamam umrumda olmaz. Elimde kanıtlar var. İnsanları gerizekalı, aptal pozisyonuna koymaktan vazgeç ve tek hesapla yarışmalara katılmaya devam et.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56482.82
ETH 3004.94
USDT 1.00
SBD 2.21