Sort:  

hadi indirde kapışalım artizm

yaparim bak :d aglama sonra

reis downvote yemenin zararı nedir? Adamın birini deşifre ettiğim için downvote verdi bana.

paranı siler falan reputationını düşürür türlü türlü zararları var uzak durmak lazım :D

Benden daha zayıf biri küçük enişte. :) Neyine güvendi ki. (Sanırım geri almış )Bu kötü bir özellik aslında. Sistem kendi kendine de kullanıcılara bunu yapabilir.

seviyeni koru bari kardeş. bir yalan attın ortaya insanları zorla inandırmaya uğraşma. benim ve eşimin kim olduğu nerde yaşadığı ne iş yaptığı belli. senin kim olduğun nerde yaşadığın bile belli değil. sana bir dost tavsiyesi insanlara çamur atma gün gelir kendi üzerine sıçrar...

Bana sabahtan beri downvote veriyorsun ama işe yaramıyor çünkü steem power'ın yok. Ama ben sana verirsem her verdiğim downvote başına -0.02 kaybedersin. Böyle bir şey yapmayacağım çünkü bu doğru değil. Seni dün güzel bir şekilde uyardım, tek hesapla devam et diye ama sen etik olmayan şeye devam ettin. İki hesapla yarışmalara katıldın. Tekrar söylüyorum. bu yarışmaya tek kişi ile devam et aksi halde ikimizin de bu yarışmalardan kazancımız olmaz. Seni deşifre etmeye devam ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64725.57
ETH 3184.85
USDT 1.00
SBD 2.54