Krishna Bhakti Ka Yeh Bhajan Sune - Bata Mere Yaar Sudama Re Bhai Ghane Dina Mein Aaya (बता मेरे यार सुदामा रे) By Lucky Jahrilla (लक्की जहरीला)

in #bata4 years ago

JIYA HMS MUSIC & ENTERTAINMENT PRESENTS - Bata Mere Yaar Sudama Re Bhai Ghane Dina Mein Aaya ll बता मेरे यार सुदामा रे भाई घने दिना में आया ll This song represents the friendship between Krishna and Sudama.

SINGER : LUCKY JAHRILA

MUSIC : KULDEEP DEEPAK

Bata Mere Yaar Sudama Re Bhai Ghane Dina Mein Aaya

Lyrics:-

बता मेरे यार सुदामा रे -2, भाई घने दिना में आया

बालक था रे जब आया करता, रोज़ खेल के जाया करता -2

हुई क्या तकरार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

मने सुना दे कुटुंब कहाणी, क्यों कर पड़ गयी ठोकर खानी -2

टोटे की मार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

सब बच्चो का हाल सुना दे, मिसरानी की बात बता दे -2

रे क्यों गया हार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

चाहिए था रे तने पहलम आना, इतना दुःख नहीं पड़ता ठाना -2

क्यों भूला प्यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

इब भी आ गया ठीक बखत पे, आजा बैठ जा मेरे तखत पे -2

हो जिगरी यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

आजा भगत छाती कै लालयु, इब बता तने कड़े बिठालु -2

करू साहूकार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

बता मेरे यार सुदामा रे, भाई घने दिना में आया

घने दिना में आया, घने दिना में आया, भाई घने दिना में आया

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60907.24
ETH 3249.66
USDT 1.00
SBD 2.45