Sort:  

Kto ustala, że dany materiał zostaje oznaczony flagą jako nsfw? Miało być bez cenzury, nie za bardzo rozumiem kto to moderuje

Ja to moderuję. Dodaję sobie tag nsfw, bo są przekleństwa.

Uwielbiam słuchać bassu, jest w nim coś pięknego.

No w tym akurat średnio, kupiłam go w jeszcze w liceum za 100zł od kolegi z klasy, i to w ogóle jest jakiś składak z nie wiadomo czego. D:

Nie ważny sprzęt, ważne jest to jak do tego podchodzisz do muzyki i gry. Sam kiedyś grałem na bassie mam go jeszcze w domu u mamy to było jakieś 20 lat temu, miałem ostatnio znowu sobie pograć, ale jak to się mówi, nie miałem czasu. Też swój bass kupiłem za nie duże pieniądze, po prostu trafiłem okazję, robiony na zamówienie i grał w zespole Vader, nie mam zdjęć bo bym ci podesłał. Teraz to już został jako pamiątka.

Congratulations @mycha! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79