Srećna mi bankomatna godina

in #bankomat6 years ago

Hteo sam da druženje na steemit-u započnem nekim pozitivnim tekstom! Da se tako predstavim. I da jedna od novogodišnjih želja bude da se više piše o pozitivnim stvarima.

Ali, ne vredi. Jedna sitnica je na mene ostavila utisak, a kasnije se ispostavilo da je za neke ljude bila zapravo "krupnica".

Naime, 31. decembra sam pomislio kako ne bi bilo loše da podignem malo para sa bankomata. Blizu zgrade u kojoj živim je AIK banka, tu je i dotična skalamerija. No, ispostaviće se da bankomat trenutno "nije radio", a kako banka još nije otvorena, samo sam produžio dalje svojim poslom.

Setih se kasnije da postoji bankomat i u blizini mesta gde radim. Kada sam tamo bacio pogled na ekran, zatekla me je ista poruka.

ATM van upotrebe.jpg

Na sreću, nije da sam doček nove godine dočekao i bez prebijenog dinara u džepu. Ali sam kasnije čuo da se upravo to dogodilo jednom mom poznaniku u Staroj Pazovi. E, on je proveo doček bez dinara u džepu. Što, morate priznati, nije baš najlepša solucija kako za sam doček, tako ni za dane posle. Bankomat, jedini, koji njemu završava posao - nije radio.

Što se mene tiče, jedino što mi je bilo malo zabrinjavajuće sa ovim AIK banka bankomatima je da nije možda ceo sistem otišao u tandariju.

Prvog januara sam obišao oba bankomata i - ista poruka je stajala i dalje. Ali, uspeo sam da nađem jedan zavučen u kraju koji mi je otkrio da:

a) sistem radi
b) neko je bio lenj da bankomate dopuni parama pred doček nove godine.

Naravno, i od ovih slučaja ima - gore. Drugog januara mi drugarica kaže da joj je kartica kod Inteze istekla, a da je banka o tome nije obavestila. I sada dok dobije novu, to neće baš biti odmah jer je 2. januar - neradni dan!

I tako...

No, da ipak zaključimo u vedrijem tonu: Za par dana stiže Božić, vreme je da se prošetam do bankomata!

Sort:  

Oni su baš imali sreće. Pošto nisu potrošili pare na doček nove godine januar im neće biti dugačak.

Добро нам дошао @inc-ognito. На правом си месту, ова мрежа служи да се банкомати, заједно с банкама, ускоро елиминишу :)

Bolje vas (s)našao! Da se umesto bankomata uvedu baJkomati! :)

Congratulations @inc-ognito! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @inc-ognito! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Uživaj 😃

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57213.13
ETH 2415.72
USDT 1.00
SBD 2.40