En mutlu haber 🤗💞

in #baby6 years ago

20180313_102349.png

Bebeğimin cinsiyetini dün öğrendim. Hamileliğimi öğrendiğim günden itibaren hep kız hissetim. Her mağazaya gittiğimde ilk kız bebeği reyonuna yöneliyordum. Hiç erkek bebek kıyafetlerine bakmak aklima gelmiyordu. Ama hissedilen gibi olmuyormuş 😉
20180313_102715.png

Taakii son 1 ay içinde hiç bir tahmin yürütemedim. Bir gece rüyamda doktor bana erkek bebeğimiz olacagi haberini vermisti. Ondan sonra bebegimin kiz olamayacağını anlamistim. Ama tabiki bu bir rüya olduğu için üstüne pek durmadim. 😊
Dünki randevu sonucunda bebegimin erkek olduğunu öğrendim. Çok şükür sağlıklı olsun, Allah'ım saglicakla kucağıma almayı nasip etsin. 🤰👪🙏
**
Bebeğimin ilk ayakkabısı 😄

20180312_190931.jpg

Sort:  

Kutluyorum sizi :)) Allah analı babalı büyütsün..bahtı açık olur inşallah...

Amin cok sagolun :)

Tebrik ederim ;)

Tesekkur ederim :)

Allah kucagınıza almayı nasip etsin 😊

Saglikli dogsun inşallah

Şimdi o bana teyze mi diyecek 🤗🤗 Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 😊😋

Evet sana teyze diyecek 😀 genc yasta hala oldun sira teyze olacamada 😀 amin insallah

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58559.96
ETH 3156.41
USDT 1.00
SBD 2.44