Reynmen Derdim Olsun

in #az5 years ago (edited)

697EAF4D-5686-4DBC-9C81-49B3FEBEF8B1.jpegYaklaşık 2 hafta önce hepimizin bildiği YouTube adlı video platformunda Yusuf Aktaş ismindeki Reynmen mahlaslı youtuber tarafından bir şarkı videosu paylaşıldı. Şarkı 24 saat içerisinde rekor bir izlenme sayısına ulaştı ve YouTube Türkiye'de 1. sıraya yükseldi. Şarkı bir takım tartışmaları da beraberinde getirdi. "Derdim Olsun" adlı şarkının klibinin "Mahna Mahna Killer" isimli kısa filmden çalındığı iddia edildi. Klip gerçekten neredeyse birebir kısa filme benziyordu ki zaten Reynmen de bu kısa filmden esinlendiğini kabul etti.
İki haftadır bu tartışmalar süredursun biz bu meselenin farklı bir cihetine değineceğiz. Bu cihet, aslında asıl değinilmesi gereken fakat milletimizin içerisinde boğulduğu denizden ötürü göremediği, suyun ısısına alıştığı için de geçirdiği krizin dahi farkında olmadığı bir cihettir. Yazık ki, bahse mevzu olan şarkının klibi kadar maalesef şarkının sözleri tartışma meselesi haline gelmedi. Büyük çoğunluğu Müslüman olan, hamuru İslâm'la yoğrulan memleketimizde inanç esaslarımızı temelinden sarsacak kadar tehlikeli sözler barındıran bir şarkı piyasaya çıkıyor ve Müslümanlar bunun klibiyle meşgul oluyor. Demek ki, şarkının klibi güzel olsa hiçbir mesele kalmayacak. Yani şarkı sözlerinde Türkiye gündemine oturacak kadar mühim bir sıkıntı yok, sorun sadece klipte. Ve bahsettiğimiz bu kitle 70 milyonun üstünde...
Şarkıyı dinlemeyenler için sözleri burada paylaşayım ve üzerine biraz daha konuşalım.
Derdim olsun
Kadehler dolsun
Ben kaybederken
Azrail seyre dursun
Dinliyorsun, görmüyorsun
Kurban ederler kimlerle geziyorsun

Kaç cehennem söndü içimde bilmiyorum
Deli sanıyorlar
Beni arıyorlar
Görenler var mı?

Düşen bu yaprağım gençliğimin rüyasıymış
Kağıda yaza yaza
Hasretim beyaza
Kararı vermişim ben ellerimse kanlıymış
Tanrı vurdu saza
Ölmeden mezara!$$$$$

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67