You are viewing a single comment's thread from:

RE: Benim Eğitim Hayatım Ve Arel üniversitesine Gelen Kabus Olaylar

in #az6 years ago (edited)

Eğitim, sağlık fark etmiyor nereye giderseniz gidin aynı çarpık yapıyla karşılaşabilirsiniz. Sadece para kazanmak için açılmış kurumlarda okumak zorunda kalan öğrencileri gördükçe üzülüyorum. Paranın günümüzde üst din olduğunu söylerim hep.

Sort:  

Size katılıyorum. Arel üniversitesinin kirli carsaflarini serecegim, tabela üniversitesi olduğunu ve ne kadar kötü olduğunu duyurmak için tüm sosyal medyada bunları paylaşacağım her formata sokacağım. Şuanda arelin kirli çamaşırları hakkında yazı yazıyorum en yakın zamanda paylaşacağım.

Arel üniversitesi hakkında internette pek bilgi bulunmuyor, artık bilgi sahibi olmalı insanlar

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 63977.42
ETH 2760.27
USDT 1.00
SBD 2.65