239.Günüm ve neden buradayım :)

in #az6 years ago

Merhaba Steemit'e gönül veren arkadaşlarım :)

Sevgili @baycan arkadaşımızın çağrısı üzerine ben de bu yazıyı paylaşmaya karar verdim.Kendisi güzel bir yarışma düzenlemiş.Teşekkür ediyorum.

Gerek sualtı gerekse sokak fotoğrafçılığına gönül vermiş birisi olarak, çekmiş olduğum fotoğrafları instagram üzerinden paylaşan birisiydim.Zamanla bu mecrada paylaşım yapmak bana sıkıcı gelmeye başladı.Yeni arayışlara girdim.

Kripto para varlıkları ilgimi çekmeye başladı.Blockchain sistemi nedir ne değildir derken tesadüfen Steemit denilen sosyal paylaşım platformu çıktı karşıma.

Kendime photoshop yardımıyla bu logoyu yapmaya çalıştım :)


Emek harcayarak ve severek çektiğim fotoğraflarımı burada paylaşmak bana cazip geldi.Ama sistemin mantığını çözmek epey bir zaman aldı.Oy nedir, bot nedir, kürasyon nedir gibi kavramları ilk burada öğrendim.Bilmediğim daha çok şey var ama bazı şeyleri zamanla, karşıma çıktıkça öğrenmeye çalışıyorum.

Gerçekten bu camiada çok iyi yazarlar var.Elimden geldiğince okuyorum.Zaman zaman gaza geliyorum ben de yazıyorum arada.Çok uzun yazamıyorum ama bir şeyler karalamaya çalışıyorum :)

Fotoğrafları kendim çektiğim için görsel sorunum olmuyor ve daha kolay yazabiliyorum.

Hesabımın ilerlemesi için hiç acele etmedim.Yavaş ilerleyen bir sistem.Sonu nereye varacak onu da kestiremiyorum.Çok da merak etmiyorum açıkçası.Gittiği yere kadar diyelim.

Steemit serüveni beni, çok duyduğum ama bilmediğim Wordpress dünyasına da sürükledi. @timeets aracılığı ile hesabımı açtım.Burada yaptığım paylaşımlar steempress eklentisi ile direk steemite aktarılıyor.Bu arada steempress hesabından henüz hiç oy alamadım:)

İlk başlarda rastgele botlardan oy almaya çalışırdım.Şimdi artık sadece @bot-az hesabından oy alıyorum.

Bu sistemde mutluysak gerisinin kendiliğinden geleceğini düşünüyorum.

Blockchain bizlerin karşısına daha ne gibi yenilikler getirecek merakla bekliyorum.

Herkese sevgiyle...


Posted from my blog with SteemPress : https://emotionalsea.timeets.com/239-gunum-ve-neden-buradayim/

Sort:  

Sadece @bot-az . Teşekkürler.

Congratulations @emotionalsea ! You received a 10.30% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2239 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62827.81
ETH 2583.62
USDT 1.00
SBD 2.73