kimim ben (uçak tamircisi)

in #aviation7 years ago (edited)

Selamlar,ben Efe
Burada genellikle işim ile ilgili paylaşımlar ve bazı kavramların açıklaması şeklinde postlar ile geleceğim.
Yurtdışında "Uçak Bakım Mühendisi" ,Türkiye' de ise "Uçak Bakım Teknisyeni" işime verilen isimler.
Tekrar bana gelirsek İstanbul'da yaşıyorum ve 24 yaşındayım.Burada bulunma amacım ise sık sık içerik oluşturmak .Daha önce yaptığım bir eylem değildi fakat insan ürettikçe gelişiyor.İleriki dönemde hatalarımız olursa şimdiden affola.Ülkemizde ki yıkıcı tavırları göz önüne aldığınızda birşeyler üretmek o kadar zor ki .
Önümüzde ki günlerde havacılık hakkında gerek türkçe gerek ingilizce postlarımızla görüşmek üzere canlarım maxresdefault.jpg

Sort:  

steemit e hoş geldiniz , türk arkadaşlara daha kolay ulaşmak istiyorsanız tr tag ını kullanmanızı tavsiye ederim :)

çok teşekkür ettim .aslın türkçe içerikten çok ingilizce olsun istiyorum çünkü ingilizcemi geliştirme istiyorum.yinede ekleme için cok sagolun :D

hoş geldin @efetrkmy . Steemit te güzel zamanlar geçirmen dileğiyle

Harika! Ucaklarin indikten sonra kalkana kadar olan surede yaptiginiz islem ile ilgili detayi okumak keyif verirdi. Hosgeldiniz

Merhaba Ömer ,senin için küçük bir uygulama olan transit checkten bahsettim umarım hoşuna gider.

Hoşgeldiniz :) yapacığınız paylaşımları sabırsızlıkla bekliyorum bence gerçekten ilgi çekici bir mesleğiniz var

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59190.13
ETH 3187.58
USDT 1.00
SBD 2.45