Babs & Board DA - NYE TING (nesten) HVER DAG. 26.09.2016

in #auksjon8 years ago (edited)

NÅ KAN DU HANDLE OG BETALE MED STEEM ELLER SBD (STEEM DOLLAR)

AUKSJON DU BESTEMMER PRISEN - Minstebud 1 STEEM

AUKSJONEN SLUTTER NÅR FØRSTE UTBETALING PÅ "VOTINGEN" SLUTTER. IKKE VENT MED Å BY. DU KAN JO BARE BY EN GANG TIL HVIS NOEN GÅR OVER Å DU VIL HA VAREN. DU KAN JO TJENE LITT PÅ AT NOEN VOTER PÅ DEG I MELLOMTIDEN.
Her er en kjekk adresse hvis du lurer på hvor mye det blir i SEK-svenske kroner (de har ikke norske enda): http://steem.price.exchange

Produkt nummer 1

Snowtube - Årets raskeste vinterleke!

[] Abefales ikke til barn under 5år

Gjør deg klar til vinterleker!Vi har nå fått denne raske nyheten på lager! Snowtuben har forsterket pvc slik at det ikke går hull på den så lett.
Garantert morro! Passer barn over 5år.
Str:250X185X72MM.

Produkt nummer 2

Automatisk roulette med 6 shotteglass

[]
Automatisk roulette med 6 shotteglass – gøyal drikkelek!

Kul, liten roulette med 6 shotteglass. Rouletten i midten er automatiskog spinner rundt ved å trykke på en av de tre knappene som befinner seg på siden. Den er absolutt med på å gjøre kvelden enda litt gøyere!

Spesifikasjoner:
Størrelse: 29 cm
3 knapper
for 2-6 spillere
Trenger 2 AA batterier (ikke inkludert)
RoHS og CE godkjent

Innhold:
1 x Elektrisk roulette
6 x Shotteglass
2 x Rouletteballer

Slik handler og betaler du:

  1. Du trykker "reply" og skriver hvilken vare du vil ha og prisen du vil gi.
  2. Når vi svarer deg at du har fått varen er den din.
  3. Da sender (transfer) du STEEM eller SBD (Steem dollar) fra din Wallet til babsboard. I feltet memo skriver du om du vil hente varen eller om vi skal sende den (frakt er dessverre 20 STEEM, posten er ikke gebyrfri).
  4. Viss du vil hente varen ( gebyrfritt) er adressen:
    Babs & Board DA
    Dammyr 2c
    1605 Fredrikstad
Sort:  

Dette syntes jeg var en kul greie :D
Kommer det mer imårra? :)

Høyst sannsynlig. Siden dette er nytt og vi er litt overarbeidet her i firmaet for tiden, så kan det hende vi ikke klarer det en dag. Men målet er en auksjon eller ha en vare til salgs hver dag.
Med vennlig hilsen
Sjefen for de gode tider
Babs & Board DA

Jeg byr 1 sbd for snowtuben :))

Det var jeg som reiste til Sørlandet og hentet disse varene, dette er jo gi bort priser.
3 STEEM for produkt nummer 2

Reposta den til mine følgere :)
Genialt konsept :D

Hei @nippel66 :) Mannen bak det ærverdige firmaet Babs & board er genial :) Moro att det er flere Norske folk her :)Sjekk også ut FFK Magasinet :) Knskje noe du kan starte der du kommer fra?som er ? Hilsen baro

Ja genialt prosjekt.
Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig på jobb i dag. Jeg er fra Bergen :-D
Starte auksjon?
Mvh Christian

Må få dette med på https://www.steemlocator.com
Som første bedriften i Norge som Godtar Steem.
@oumar som driver siden, så ta en prat med han. Han er sikkert på steemit.chat

-Ha en fin kveld :)

1 Steem for produkt nummer 2

Heisann folkens! :)

På tirsdag fikk jeg et jobbtilbud av @ramta i @babsboard. Min hovedoppgave blir Steemit, og hjelpe til med for eksempel denne auksjonen og fremtide auksjoner m.m :)

Derfor skal jeg nå fortelle hvem vinnerne av denne auksjonen ble!

  • Produkt nr. 1, vant jeg før jeg i det hele tatt visste om dette jobbtilbudet, så så liten er verden ;)

  • Produkt nr. 2, går til @barbro, Gratulerer! :)

MaMo

I've read all your posts hosting @babsboard
I also see your activity host @babsboard

I really like you .
you are a good person and very generous.

rarely have anyone as good as you.
You are very good .
i already idolize you masters @bansboard.
I follow you

best regards @basboard.
let me comment on your first post.
I am amazed at you @basboard.
your post is very good.
I will learn from your success.
I just received an award from my post once.
I will always read great people's posts like you.
thanks @basboard.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01