Mutlu Ol İŞİN SANA BAŞARI GETİRSİN!!!!

in #ask7 years ago (edited)

Arıyorum iki dakika konuşamıyoruz,

Çalışıyorum diyor,

Bana belli bir zaman ver diyorum tekrar arayayım,

Nerden bileyim ne zaman müsait olurum diyor,

Sonra SEN BENİ ARAMA HATTA ARAMA ARAMA DİYOR

Ve telefonu kapatıyoruz..

Bil diye söylüyorum,,aramıyorum

Beni biraz tanıdıysan aramam da...

Mutlu ol İŞİN SANA BAŞARI GETİRSİN belki mutlu olursun

romantik.jpg

Ben sevgimi yine içimde yaşarım.

Zaten benim sevgim

Seni bu kadar yükselten ben bunun da farkındayım.

Yoksa etrafındakilerin gazına gelme

Çok güzelsin şöylesin böylesin diye

Ben sana yanımdayken de dedim

Bir giderin var ama...

Oda bakış açısına göre...

Neyse KADERİN GÜZEL OLSUN

Yolun hep açık ve aydınlık olsun..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75