Apareix Munaslub insistència, President interí General de Golkar Meet Akbar i JK L'execució de la tasca (PLT) Pre

in #asd7 years ago

Apareix Munaslub insistència, President interí General de Golkar Meet Akbar i JK

L'execució de la tasca (PLT) President General de Golkar Idrus Marham afirma haver complert amb els principals líders de Golkar Jusuf Kalla i Akbar Tandjung. K. va desestimar la reunió per parlar de l'aparició de la insistència de lideratge relacionats Munaslub Setya Novanto.

"Ahir em vaig trobar amb JK, reunió de 2,5 hores. El Sr. JK sempre pensa en el Golkar no només existeixen, sinó sobreviure", va dir Idrus a la premsa a l'oficina de la DPP, Jalan Anggrek Neli Murni, Kemanggisan, oest de Jakarta, divendres (24/11 / 2017).

Idrus no va explicar la discussió detallada a la reunió amb JK durant el dinar. Les converses van dir que van tractar qüestions generals.

A més de JK, K. va reunir vicepresident de la Junta Honorari de Golkar Akbar Tandjung. La reunió també es durà a terme amb el Consell d'Experts de Golkar.

Sort:  

va desestimar la reunió per parlar de l'aparició de la insistència de lideratge relacionats Munaslub Setya Novanto.

"Ahir em vaig trobar amb JK, reunió de 2,5 hores. El Sr. JK sempre pensa en el Golkar no només existeixen, sinó sobreviure", va dir Idrus a la premsa a l'oficina de la DPP, Jalan Anggrek Neli Murni, Kemanggisan, oest de Ja

tasca (PLT) President General de Golkar Idrus Marham afirma haver complert amb els principals líders de Golkar Jusuf Kalla i Akbar Tandjung. K. va desestimar la reunió per parlar de l'aparició de la insistència de lideratge relacionats Munaslub Setya Novanto.

"Ahir em vaig trobar amb JK, reunió de 2,5 hores. El Sr. JK sempre pensa en el Golkar no només existeixen, sinó sobreviure", va dir Idrus a la premsa a l'oficina de la DPP, Jalan An

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67050.87
ETH 3252.29
USDT 1.00
SBD 2.64