αστείο να φανταστώ όταν περίμενα γι

in #asah7 years ago

Όλοι δεν θέλουν να νιώθουν απογοητευμένοι, απογοητευμένοι από έναν φίλο, αδελφό ή φίλο. Λόγω της απογοήτευσης δημιουργεί εχθρότητα και είναι πολύ άβολα. Όποιος, με τη σειρά του, αισθάνεται απογοητευμένος με τη φίλη σας και εκφράζει τη λέξη ως απογοητευμένη, καθώς δεν βλάπτει άλλα συναισθήματα. Παρακάτω παρατίθενται οι απογοητευμένες λέξεις για να εξαπατήσουν την τελευταία έκδοση.

Ήταν πολύ αστείο να φανταστώ όταν περίμενα γι 'αυτό, ακόμα κι αν γρατζουνάτε πάντα την πληγή στην καρδιά μου. Απλώς χρειάζομαι χρόνο για τον εαυτό μου, όχι επειδή είμαι τρελός σε σας, αλλά είμαι απογοητευμένος για όλα τα σημεία asenneasi.

Δεν είμαι ο καλύτερος άνθρωπος για σένα και είμαι έτοιμος, αν θέλεις να με αφήσεις, ακόμα κι αν δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Εσύ .. Αυτό λυπάται για μένα γιατί σας αγάπησα και ποτέ δεν προσπαθείτε να απαντήσετε στην αγάπη και την αγάπη που δίνω. Αν θέλεις να μετατρέψεις ταϊβαάνι, είμαι πολύ πρόθυμος, αλλά ρωτάω, δεν μπορείς ποτέ να με κάνει να σε αγαπώ, ακόμα κι αν δεν σε έχω ξαναέξω

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59