Barmahotebu

in #artzone6 years ago (edited)

Saya mendapati Heights mendapati Sweden Post mengikuti post Postcard Saya tidak mahu untuk mengedarkan beberapa ini lama untuk hidup.

Lebih khusus lagi, 3 tahun 6 bulan 12 minggu 28 hari 3 jam 49 minit dan 22 saat di sana. Selepas mendapat pengiraan kasar ke berhampiran sejarah 4 tahun badan dunia itu ဘ့ Cup walaupun post ini tidak melompat benar-benar benar-benar terbuka 0,3000 abang abang Facebook poskad ini saya tidak menggunakan Facebook jika keputusan tidak lagi bernilai. Sejarah garis tidak jauh lagi.

Saya digunakan semalam Facebook telah sebelah, seperti yang hebat-mel saya, saya jarang bermakna, Israel

Pesawat dunia dan tanah ဗြမ္ Mark akan bertemu bot yang lebih mudah untuk mendapatkan kehidupan, ini adalah lebih cepat daripada keras ..... Tahniah
Bahasa inggeris ..... Tahniah
Thailand ... ขอ แสดง ความ ยินดี
Jepun ..... お め で と う
Hin ...... बधाई
..... Felicitations
Spain .... felicitaciones. . . Ya.

Kaedah ini adalah lebih sukar untuk mendapatkan akses kepada tengkorak Saya hendak bye
Kita mesti bukan sahaja tidak benar, adakah anda ...
Fasa terakhir akan menentang seperti dua ရွေးပွဲ universal
Di bawah post ini adalah benar-benar satu perkara yang berdebar-debar dia kembali peluh
Terus mengamalkan, saya mula berjabat benar-benar berbangga dengan yang berkata Saya mempunyai
ပျော်လို့ Aurora, hati, satu loket jantung berdebar kembali benar-benar.

Dalam gred sepuluh, dan mesti menunjukkan hasil daripada teman lelaki tidak begitu gembira.

Saya menerima bahawa fizikal dijalankan analisis, tetapi masih anda dapat melihat dan memberitahu anda pada harga yang tidak mencerminkan yang seolah-olah menggambarkan sejuk bagi saya,
Aye Aye katakan selepas ini
Ini telah lama memberitahu bagaimana untuk menulis apa-apa
Tidak disangka-sangka sarang burung walit .Ia hantar lagi melihat perasaan gembira apabila anda sebagai contoh
Anda akan Yangon Mandalay
Aye tuan Mandalay, katakan anda mahu untuk mengira Rangoon, tetapi pada masa yang sama sebelum bercakap tentang tayar rata apabila tepi jalan pendirian * Untuk mengurangkan berat badan apabila anda menjalankan perasaan ကျုပ်လဲ jika agak perasaan yang berbeza sekarang.

Saya benar-benar tidak tahu lagi
Mulai esok untuk betul mempertimbangkan
panjang, nyaring #crd .....
Saya tahu apa-apa kaitan dengan gangguan makan

Sort:  

To get upvote from @artzone, the post needs at least 108 characters! We understand great art speaks for itself, so we kept the word count low

To get upvote from @wafrica, the post needs at least 300 characters! Please describe your work in detail ;-)

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @phyokyaw.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67675.66
ETH 3248.40
USDT 1.00
SBD 2.66