ntpk

in #artzone6 years ago

j imagePak më i lartë se në botë
Më pëlqen të relaksoheni.

Ju kurrë nuk doni ta merrni atë. Unë nuk dua të heq dorë. Jeta ime
Duart e tyre janë të guximshme pavarësisht nga situata
Embrionet mund të kenë vetëm dashuri
Ajo ka klikuar ikonën.

Disa grupe jetojnë në rrugën e paqes
Unë do të gjeni se unë dua të gëzoj pak
Dharma duhet të ketë të drejtë.

Zhurma e zhurmës së mjegullës
Është e vështirë për të ndaluar prerjen
Zemra e thellë bëhet kaq e vërtetë
Do të jetë shumë i përshtatshëm për të prerë.

E pra, nuk keni dëgjuar
Dua dhe tërhiq mënjanë,
Avantazhet janë të mira dhe ato do të vazhdojnë të jenë më të vlefshme.

Asnjë djalë, por fatkeqësisht e humbi topin
Kur evitova një çështje e komplikuar?
Kur dimë përgjigjet e përgjigjeve të jetës
GM:

Rilindja nuk e lë ndërgjegjen
Hobi, objekte
Do të jetë diçka për të kujtuar.
Shumë veta po mendonin për Romën dhe habiteshin, por gjërat mungonin
Nuk është e mundur të inkurajohet më shumë kohë.

Nëse nuk e bëni, shkruani dhe shikoni në shkretëtirë,
Infeksionet e infektuara သ တ တိုင် င်း တွေ
Duhet të jem në pikën më të lartë të udhëtimit.

Memoria e mundshme M
Një e kaluar e rrallë dhe e trishtë që po shtynte
Mos shto kokën
Dhe nevoja për të kujtuar vazhdimisht ...

Një nga gjërat më të rëndësishme në jetën tonë është më mirë se konflikti
Ju duhet të jeni nënën dhe nënën, respektoni familjen, shëndetin, arsimin dhe marrëdhëniet ekonomike.
Gjithashtu, pa e thyer atë
Fe, Religjioze,
Kjo është e drejtë pranë jush
Ndërsa shkallët ngrihen
Unë mendoj se do të përpiqem të mendoj për këtë.

Shtojca mund të kufizojë paqen
Unë kam dhënë pothuajse jetën
Zec

Dashuria është një vend i mrekullueshëm
Mos përdorni jastëk këmbë
Pesha e Genius ... talent
Dua të vazhdoj të luaj
Nuk e di kush nuk e di.

rezultatet
#Pi? O #

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-18T06:21:03
Account Level: 1
Total XP: 240.50/200.00
Total Photos: 37
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by niyan from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66