🐭🐹🐭🐭🐹🐭

in #artzone6 years ago

Kas ir dzīvs, "jaunietis picking cīņu"

Pērtiķi burvju .. burvju vārdi man nav pieturēties pie malas Lielo izrādīties liels. Es biju pārsteigts.

"Kas ir jādod daudz maģijas ārstēt diezgan pārsteidzošs burvju, mīlestība un mīlestība burvju, tad praktiski neko"

"Tāpēc es nemīlu magic"

Ar lielu pārsteigumu viņam. Magic ir liela nepieciešamība ūdeni no mazāk svarīga.

"Jā, tas nav mīlestība"

"Magic s adreses, tāpēc es labprāt atstāt"

Asaras, kas nekad iet apaļas un apaļas ar baložiem. Burvju zaudējumu veids galdnieks apsēdās priekšā.

"Atvainojiet, es uzskatu, darot kā maģija, un es mēģināšu iegūt burvju mīlestība"

Runājot pareizrakstības vārdus Lielo Magic pauzes.

"Nekad izmēģināt lietas"

Velciet burvju spilvenu un segu un sagatavot atstāt telpu.

Es redzēju Lielais bija panikā. ārpus ambivalenta priecīgs ziņas būt teicis.

Es atradu kur "burvju"

"Es varu gulēt atpakaļ savā istabā"

Izklāstot izdarīt nozveju .

"Nakts miegs ir gulēt šeit"

"Es nedomāju, ka jūs nevar gulēt"

"Es neticu meklē burvju, kas ir pārāk vērtīga, lai pavadīt laiku jau aizņem burvju, bet man nav nekad mēģinājis iegūt love my galvenais nenāks saprast"

Velkot segu no Lūkas sāka izplatīties uz grīdas, un man bija miega. kas tiešām šķiet, prātā. Grēkus un gandrīz maģisku atriebties atsevišķi.

Magic atklāt uguni naktī gulēt off liels uguns pretējo.
Aizveriet liels ugunsgrēks burvju veikt guļus veikalā.

"Lūk, man nepatīk tumšs burvju nav bail no tumšā, tumšā tiesnesis"

"Magic atpakaļ gulēt atkal ... Nu, kādreiz"

Gunmen atklāja uguni burvju gulēt. Es nevarētu gulēt ar lielisku darbību, savukārt pret to pašu burvju burvju ārstēt.

"Tu būsi samaksājis par tik ilgi, kamēr es esmu reti apmierināts, bet es izmantoti, lai iet prom"

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-05T15:49:18
Account Level: 0
Total XP: 19.50/100.00
Total Photos: 3
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55