Father

in #artzone6 years ago

image
Сүйікті әкесімен

Мен сізге сонша жақсы көремін
Әдетте олар жеуге жақсы көремін.
Мен жеуге жақсы көремін, сүйемін
Ал анық қоспағанда. Мен санатты сенемін. Мен
Менің әкем қызы әкесінің дұрыс жақсы көреді өте ұнады.

әкемнің мінсіз кейіпкер патша келеді.
, аспан, сондай-ақ ағаштан салқын көлеңке
Мен қайтадан болды. Біз әкемді әрқашан алғыс айтуымыз керек
үш апа болды, сондай-ақ бар.

оның харизматикалық әкесі дүниеге үш қыздың әкесі
ведомстволық болдырмау үшін Алкоголь тұтыну.
сусын тіпті столошницаның ішеді. Әкем өте болды
Мен сізге әрдайым жақсылық жасау үшін алғыс сүйемін.

Әкем мен анам некесі, Swe ЖАО болған кезде
қоршаған орта шынымен неке жанжал жігеріміздің аралас моделі болып табылады.
әкесі теріс бастап көрген емес. အရမ်းချစ်ပါတယ် Ана.

Біз әрқашан монша Dad өлшемін білу
Екі құмырсқалар қан немере. Бірде-мерекелік саммиттер әкесі көйлек аяқ киім таңдау болып табылады, онда
Әрқашан. Әкесі шынымен жақсы көремін.

Менің әкем жоқ. Егер сіз кем қиын болса.
жасына, әкемнің және менің ана әкесі мен анасы,
နင်နဲ့ငါ сен және мен ешқашан жоқ, артық жыл болғанымен.
Мерзімі әпкесі әкесінің соңғы
Әкел.

Менің әкем сонша өз балаларын сүю болып табылады, мен көре алмады
. Ана емес, менің әкем көрсетті. Менің әкем, сіздің анасы артық болуы мүмкін. сіз менің әкесі приставы, егер сіз, ыстық келетін ақша. Менің әкем көтеремін болды болса, және бейбітшілік келісім қарамастан, егер
Дұрыс орындалған.

Мен бірлігі ရာဆ် байлап басшылыққа қалай жақсы көремін
Кім де тығыз жұмыс істеді. Әкем мен менің әкем осы сауатты болып, кітаптар оқып әңгімелер айтты және тұқым қойды
Мен сізге істеу ойлаймын.

менің күнделікті жұмыс қарамастан және шаршаған, Stories Lose
Кейде кезде өте шаршау. Мен жиі әңгімелер айтып
Төрт хабарламалар бар.
«А ұзақ қиянат жағалау ағаш
Бір күні өзгермелі, жас Ведьмаке үгілу Cliff «, ағаш өзен құбылмалы болды

Мен ұйықтауға бақытты әкемді айтып шаршаған еді алуға
. Біз сырығы сәйкес, әкесі білемін
«Әкем,» «әкесі», не ақталды
«Әрбір ағаш ояту сұрады болды»
«Ағаш әлі өзгермелі
«Теңіз жетті
«Әлі күнге дейін сиқырлы блоктан Still қалқымалы блоктар»
Біз шаршағанда, мен қанша менің әкем білмеді.

махаббат хабарларды үйрету келесі күні үйрету
Ең жақсы үйлену міндеттеме. ағашы құбылмалы текше.

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-31T05:31:54
Account Level: 0
Total XP: 58.50/100.00
Total Photos: 9
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65687.24
ETH 3269.56
USDT 1.00
SBD 2.69