"ugly" face

in #artzone6 years ago (edited)

Pokud přílišná souměrnost unavuje, toto jistě neunaví skoro nikoho, pravděpodobně:)
Tohle jsem kreslila původně na plátno, akrylem a pak jsem to vzala flambovací pistolí, protože to dělá fakt super efekt, jen se to nesmí přehnat, protože pak přicházíte o barvu a trošu to jaksi hnědne. (malá poznámka bokem, flambovačku jsem nikdy nepoužila na vaření:))Nemohla jsem se už na fotku toho obličeje koukat a jelikož už jsem dlouho nekreslila, trochu jsem to upravila v psku. Prostě jsem si hrála, chtělo se mi a taky jsem viděla, že je vyhlášená soutěž, které se nechci účastnit, ale byl to dobrý nápad. Zajímalo mě v jakém jsem rozpoložení a co s toho "ultramegadíp"díla vznikne. No, vzniklo toto, trvalo to zhruba půl hodinky, dobrý relax, dobrý únik a dobré odpoutání se od reality.
Dost lidí říká, že by to doma nechtěli a já se jim nedivím, jen mě to jaksi nedonutí kreslit něco jiného než tyhle optimisticky laděná dílka. Převážně obličeje a různá pokřivení, deformace...lidské.
Asi moje soukromá deformace. Takhle vás totiž vidím u sebe v hlavě. A teď bych byla nerada, aby si to kdokoliv bral osobně, protože nic osobního v tom skutečně není. Je to jen má asi úchylka, která mě fakticky dost baví. Výhodou téhle "anomálie" je to, že je to pořát nové a nikdy se to neopakuje, žádná linka není nikdy stejná, žádná deformace není nikdy totožná.
Dále to má tu výhodu, že pakliže má člověk noční můru, zrůdičky jsou kámoši a né nic s čeho by se měl jeden osypat a následně hyperventilovat.
Osobní zkušenost je ta, že čím ošklivější, tím milejší...tedy v té hlavě a také ve snech. Reálně bych nerada dělala jakékoliv závěry, lidi jsou různé a škatulkovat nemá smysl a nikam to nevede, pak jeden příjde fakt o hodně.

Sice jsem chtěla udělat pauzu a posílat něco ob den, nebo co třetí den, ale mocně jsem se zamyslela a přišlo mi, že tohle je skvělý způsob jak se naučit lépe vyjadřovat, jak se naučit lépe a srozumitelněji psát a hlavně jak se stát soustavným, protože soustavnost fakticky není můj kámoš:)
Tak doufám, že to má jakousi strukturu, hlavu a patu a že to není čirý chaos.)
Za přílišné opakování jednotlivých výrazů se omlouvám, do příště dopiluju:D

tak to je on..můj oblíbený deformát, pokřivenec, čistodušák..

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98