EN: My drawings in better quality PL: Moje rysunki w lepszej jakości

in #artzone6 years ago

Scan.jpg

EN: Hello steemit. Because I do not know about photography and I do not even have a good camera, I have the impression that the pictures I add are much worse in the picture than in reality, so I decided to add them scanned this time. I would ask you for some assessment if in fact the photos are worse, or only it seems to me.

PL: Witam steemit. Ponieważ nie znam się na fotografii i nawet nie mam jakiegoś dobrego aparatu, mam wrażenie, że zdjęcia rysunków, które dodaję, wyglądają dużo gorzej na zdjęciu, niż w rzeczywistości dlatego postanowiłem dodać je tym razem zeskanowane. Prosiłbym was o jakąś ocenę czy faktycznie zdjęcia są gorsze, czy tylko mi się wydaje.

Yū Nishinoya - Haikyuu!!

a) scan

Scan0002.jpg

b) photo

IMG-20180521-WA0006.jpg

Kōtarō Bokuto - Haikyuu!!

a) scan

Scan0004.jpg

b) photo

IMG-20180514-WA0001.jpg

EN: I would very much ask for an opinion. Of course, thank you for your time, I would be very grateful for the resteem, see you next time.

PL: Bardzo prosiłbym o opinię. Oczywiście dziękuję ze twój czas, byłbym bardzo wdzięczny za resteem, do zobaczenia przy następnym poście.

Sort:  

Dear Artzonian, thanks for using the #ArtzOne hashtag. Your work is valuable to the @ArtzOne community. Quote of the week: Art, freedom and creativity will change society faster than politics. -Victor Pinchuk

To skan znacząco jest lepszy. Kolory są żywe i bardziej rozpoznawalne.
Np: jak mogę skanować dokumenty to jeden skan nawet do 100 mb może maksymalnie zając - co daje jakość. Tylko długo skanuje, to skan 600- 800 dpi jest spoko nawet szybko, dobra jakość i zajmuje maks 10 mb, jeden skan.Mam drukarkę ze skanerem 10 letnią, ale ciągle dobrze działa.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56