Myartalha

in #artzone6 years ago

Menjadi lebih baik daripada kamu

Dalam setiap kes, anda salah
Saya perlu berbuat apa-apa hak tuntutan.

perkataan isi rumah,
Saya dapat bekerja 528 diskaun.

Saya,
Saya dapat bekerja 1500 merosot.

rakan
Saya dapat bekerja rakan-rakan adalah
Menurun.

Saya tidak benar-benar perkara,
Hope diinsuranskan,
Kesakitan, dan diri sendiri.

Putih adalah putih, Hitam adalah hitam ..
Masa akan membuktikannya.

Hanya mengambil semangat
Menyembunyikan kerja-kerja.

Melepaskan beberapa isu
Life.

Satu penyelesaian, bimbang
A kehangatan.

(9 mata) dan membaca semua
Sila pergi ke memahami လူဖြစ်ရတာ ပျော်လာမှာ.

  1. Kebahagiaan untuk kepuasan anda dan berkadar terus.

Kepuasan terletak pada lantai untuk memegang semua berkala.
Yang tidak dapat memuaskan hati semua neraka anda semua.
Fikiran manusia adalah sangat penting.
Selagi mereka inginkan dalam banyak kes di perkara yang miskin adalah bahawa saya tidak pernah memiliki harta.
Ketiadaan miskin, Terdapat tidak mahu idea keamanan.

    • tidak melekat di hati beliau untuk bilik besar.

Peranan saling wujud,
Anda perlu langkah bagaimana untuk mendapatkan rasa hormat kepada kesedaran anda.
Tidak ada ruang sebelum ini. Jika anda pergi selangkah ke masa lalu beliau berfikir bahawa dia adalah langkah sahaja lagi.

Fikiran manusia adalah seperti jalan raya, Ia dikira di jalan yang sempit.
Tidak bergantung kepada orang yang baik, Ia tidak akan membantu anda စိုးလို့ပါ.
Jangan menjadi jahat, Dia berjalan စိုးလို့ပါ.
Membuka diri sikap gemuruh orang lain.

  1. Jika anda tinggal di dos kunci-release meletakkan masa lalu yang jauh

Hari ini, bagaimana untuk membuat satu isu besar Pada esok kira apa yang berlaku.
Berapa besar keluaran tahun ini, Dua diadakan dalam cerita yang berlaku.
Bagaimana indah untuk menjadi isu besar Apabila saya memenangi mitos yang mengelilingi apa yang berlaku.
Kami percaya bahawa hidup mula lupa kepada orang yang membuat cerita-cerita.

Dalam kehidupan, ia datang kepada isu di tempat kerja adalah hanya amaran.
Hari ini akan menjadi akhir itu Esok, apabila Untuk memulakan hari yang baru.

  1. Melihat dunia - mudah, mudah Kebahagiaan adalah lokasi yang tepat.
    pucat A, jika dunia hanya lapang dan bernafas mudah.
    Melainkan hidup bebas sendiri secara bebas dan di mana saya gembira untuk melakukan gerak hati.
    Menggugurkan beberapa perkara bahawa 0 keperluan manusia.
    Merebut penurunan pasir tangan Grab bola emas di timur untuk utiliti.
    Kadang-kadang mendapat pengecualian.
    Perez akan menjadi pasif lalu segala-galanya.

  2. Hati - hati dan jantung.
    Dicela orang-orang lemah dan simpati ini
    Yang membawa saya kepada keseronokan mereka သဘောထားကြီးမှု pemahaman.
    Beliau adalah mudah untuk mengatakan marah, Marah BIRTHDAY Jesuit.
    Tidak diterima. ketabahan.

Saya suka dipaksa untuk berbuat demikian, mainan saya sama ada
Menurun, ia tidak mahu menjadi
Saya mendapat hati, hati yang Jadi semasa hubungan dubur sukar.
Yang mempunyai hati, Anda perlukan dia.

  1. သိုလ္ - Ujian, yang baik banyak orang takut.
    Hanya untuk menampung mereka, tetapi kerja-kerja badan, berfungsi.
    Takut, bahawa jika anda melakukan perkara-perkara yang baik untuk rakyat, dan jarak berjalan.
    Rakyat takut untuk melakukan perbuatan jahat untuk menjalankan sangat jauh.

Baik, beliau adalah seperti rumput kecil di taman Walaupun dilihat pada hari yang lain dan kenaikan berkembang setiap hari.
Ia melakukan apa yang jahat dari hone, seperti pisau, Merosot, walaupun kurang kelihatan daripada rehat hari berikutnya.

သိုလ္ rusuhan tidak sihat mempunyai akses kepada sabar.
Kegelapan fikiran mengetahui orang lain, tetapi sering dikuasai oleh sabar bayang-bayang tebal.
cahaya Merit bersinar, orang lain memuji yes beliau.

  1. A ruang - ruang dan masukkan apa yang anda mahu tambah.
    ruang peribadi, Hanya buka tingkap supaya boleh tinggal di.

Dalam beliau sangat ပျော်နေတဲ့
Beri saya masa untuk berfikir tentang diri anda Maka kebahagiaan akan turun jantung.
Apabila kesakitannya
Menghibur diri sendiri, Supaya kesakitan akan berhenti api.
Apabila keliru beliau
Ambil masa untuk menikmati diri sendiri, Jadi keliru isu tersebut hilang.
Apabila beliau menjadi sepi
Ambil masa untuk kegemaran anda Kegemaran kedua ialah lupa diri.

Satu keperluan untuk လူ့ဘဝရဲ့ ruang.

Sort:  

To get upvote from @artzone, the post needs at least 108 characters! We understand great art speaks for itself, so we kept the word count low

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71288.26
ETH 3580.30
USDT 1.00
SBD 4.77