All In One Stone (#147)

in #artzone6 years ago

#147.jpg

You can pass a stone hundreds of times without actually looking at it. You know it's there and that's about it. When you intentionally observe that same stone for a longer period of time you will realise it changes just as much as any other part of nature.

Number 147 in the continuous series "All In One Stone"


Go To The Previous Post In This Series:

'All In One Stone #146'

Or Start At The 1st Post In This Series:
'Everything In One Stone'

What Is This Series About?
Theme of the Series

daily-series-all-in-one-stone-420px.jpg

Sort:  

Always amazed by how water can affect stones. Most of the time creating beautiful shapes.

And vice versa too :-)

Op de een of andere manier voelt dat anders. De samenstelling van het water blijft hetzelfde, althans in mijn beleving. Het pad van het water, als je het zo kunt noemen, verandert.

Ik snap wat je bedoelt (hoewel ook de steen door het water niet van samenstelling verandert, alleen van vorm). Maar bekijk je beiden (water en steen) als bouwstenen van de natuur dan werken ze met elkaar samen en op elkaar in ;-)

Toen ik op 'Post' had geklikt, wist ik al dat je dat ging zeggen :). dat ik het niet goed had omschreven. Maar ik dacht ook, je snapt het wel.

Voor mijn gevoel is de wijziging die de steen aan het water aanbrengt niet per definitie blijvend. De wijzigingen die het water aan de steen aanbrengt zijn dat wel. Een steen slijt toch alleen van water? Het water kan wel één of andere substantie afzetten op de steen, maar wordt dat dan weer steen?

Ik zou eigenlijk een foto moeten maken van de 4 steentjes die ik altijd in mijn broekzak draag. Die zullen ook veranderen door beweging, maar zo miniem dat ik het nu niet zie. Hoewel, ze lijken wel gladder te worden.

Stenen! Zo interessant. Ik heb er verder geen verstand van hoor, weet geen namen ofzo, maar vind het wel een apart idee dat de meeste (misschien alle) stenen hier al veeeeeel langer zijn dan wij.

Spring is here so the stone will be much happier with warmer water and hearing birds songs! Blue sky and spring flowers will soothe the stone from freezing cold experience!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17