Art for Good Night #2

in #artzone6 years ago (edited)

Sunday night.

Time for bed.

Just one more photo for good night.

dan-noc.jpg

A beautiful orange flowers from my garden.
In my country is called "day and night"

For orange dreams :)

GOOD NIGHT DEAR STEEMIANS

with love @cryptocica

Sort:  

Draga @cryptocica, volela bih da Vam dam jedan mali savet, a da ne bude pogrešno shvaćen. Odnosi se na glasanje. Koliko je meni poznato nije preporučljivo dati glas nekome odmah nakon postavljanja u prvih 15 minuta. Zapravo, to sam čitala na raznim tutorijalima i valjda sam dobro shvatila. Pošto sam sigurna da ste Vi u snalaženju ovde mnogo vičniji od mene, jer ja sam jedna bakuta i mnogo mi je trebalo vremena da sve pokapiram, ako Vi pronađete neki korisniji savet udelite ga:) Mislim da se onda ne dobija jako bitan curation. Ne zamerite mi, ako grešim, ovo je skroz u najboljoj nameri, jer ste mi jako simpatični i smatram da mi žene treba malo više da se podržavamo, u najmanju ruku zato što smo u manjini. Hvala na svim dosadašnjim glasovima i komentarima. Sve najbolje.

Draga moja @inka8 ne brini potpuno sam te razumela. E sada da ti kažem da nije problem to što ti sebe smatraš "bakutom", već to što je na Steemit-u jako teško mnogo toga razumeti i to je sasvim normalno. Hvala ti na svemu, pa naravno i na ovom komentaru. Obećavam da ću pomoći najbolje što mogu, jedino me dosta koči to što imam vrlo malo vremena, jer radim puno toga. Steemit mi je samo relaksacija. Medjutim, mnogo mi se dopada, pa ću se potruditi da malo bolje udjem u suštinu.
E sad, ne znam na koji način bi ti želela da "udelim" korisne savete? Da li da ih objavim kao post, preko Discord-a, putem ličnih poruka...?
Da budem iskrena, volela bi da sa tobom ostvarim i lični kontakt, ali ne znam na koji način. Tako bi mogle opušteno da razmenjujemo znanja. Koliko vidim ti se već prilično dobro snalaziš ovde, a ja imam mnogo stručnog znanja koje se može lepo iskoristiti, naravno za opšte dobro.
Eto, za početak ću se potruditi da pronadjem odgovor na ovo tvoje pitanje, medjutim ima ovde još mnogo toga da se istraži.
Tražićemo zajedno, ali nam treba i dobar način za razmenu informacija, pa mi daj predlog za to.

P.S. Da nije tebe i još svega nekoliko osoba ovde, odavno bi već napustila ovu platformu, a sada ću verovatno ostati.

Da je zabavno, zabavno je. Samo tako i treba shvatiti. Ja sam već dosta vremena ovde, samo sam svoj stari nalog prepustila mužu. Nisam neko ko može baš da pomogne, ali ipak po nešto sam ukačila. Ko nema rođaka ili dečka curie curatora a nije early adopter, jako sporo napreduje. Nije ni to bitno, meni odgovara to polagano, samo što smeta po malo kada se nagradjuju i skroz glupave stvari. U svakom slučaju Neću da smaram i želim ti puno uspeha. Ne sumnjam da ćeš ga imati. Ja nisam nešto popularna, jer sam malo starija i ne umem baš da se uklopim u trendove. U našem timu su uglavnom deca, pa to ide malo teže. A nikako nisam pristalica Wiki postova na koje se svi zalepe. To meni nije kvalitet, uglavnom studentska predavanja. Preterala sam. Izvinjavam se. Molim te za bilo koju nedoumicu slobodno mi piši, ako mogu nekako iskustvom da pomognem, jer si ipak nova. A dobro ti ide. Obećavam da te više neću smarati. Korisni su ti Steemnow calculator i Steemd ako ih već ne koristiš.:) Dobra je i ovakva komunikacija.

Važi, hvala puno!
Ne smarate nikako. Taman posla! Upravo je obrnuto.
Mnogo mi znači vaša pomoć i podrška, pa nastavljamo onda ovako...

Pardon Steem Now

Hello @cryptocica,
Your post "Art for Good Night #2" hast just been Resteemed !!! 😝😝😝
BY following us, You have earned our FREE Resteem service, which will increase your viewer.


😻😻😻 If you want's to stop me, Please Unfollow @tow-heed😉😄😉

very nice filter was put on the picture :)

Thanks for comment!
Praise or criticism :)

no problem, I appreciate you for what you do! :]

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05