📷✏✏📖

in #artzone6 years ago

ပံုစံက်က် ေျပာတတ္ခ်င္ၾကလွ်င္........
( ေမေဒး လက္ေဆာင္)

Good morning everyone-:)
ဒီေန႔ေတာ့ ေန႔စဥ္စကားေျပာရာမွာ၊ formal conversation အလုပ္အင္တာဗ်ဳး၊ လုပ္ငန္းခြင္မွာ၊ presentations ေတြလုပ္ရာမွာ၊ IELTS လိုစာေမးပြဲေတြမွာ အသံုးဝင္တဲ့ စကားအစမွာ၊ အဆံုးမွာ သံုးရမဲ့ phrases ေတြကို အုပ္စုေလးေတြခြဲထားၿပီး တင္ျပလိုက္ပါတယ္။
(a little bit of this, a little bit of that ဆိုတဲ့ ESL website မွ ကိုးကားသည္။)

🍓🍓MAKING YOUR POINT/ EMPHASIZING THAT SOMETHING IS YOUR OWN OPINION
မိမိရဲ႕ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ကို တင္ျပပံု

In my opinion, ...
ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ထင္ျမင္ခ်က္ကေတာ့
In my view ...
ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕အျမင္ကေတာ့
Personally, I think that ...
ကၽြန္ေတာ္ထင္တာက
Personally speaking,
ကိုယ့္ထင္ျမင္ခ်က္ကိုေျပာရရင္
I reckon ...
ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္
If you ask me, ...
သင္ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕အျမင္ကိုေမးရင္
I'd say that ...
ကၽြန္ေတာေျပာလို႔ရတာက
I feel that ...
အဲလိုခံစားမိတယ္
My feeling is that ...
ကၽြန္ေတာ္ခံစားမိတာက
As far as I am concerned ...
ကၽြန္ေတာ္တဦးတည္းရဲ႕သေဘာကေတာ့
From my point of view ...
ကၽြန္ေတာ္ထင္တာက

🍓🍓AGREEING
သေဘာတူေၾကာင္းေျပာပံု

I completely/totally agree ...
လံုးဝသေဘာတူတယ္
I quite agree ...
ေတာ္ေတာ္ေလးသေဘာတူတယ္
That's (just) what I think, too.
ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒီလိုပဲထင္တယ္။
That's a good point.
အခုေျပာလိုက္တဲ့ မွတ္ခ်က္ေလးေကာင္းပါတယ္။
That's exaclty the point.
လိုရင္းက ဒါပဲ။
You are absolutely right.
မင္းေျပာတာလံုးဝမွန္တယ္။
I'll go along with that.
ငါ အဲဒါကိုသေဘာတူတယ္။
Absolutely.
လံုးဝမွန္တယ္။ ေထာက္ခံတယ္။

🍓🍓HALF-AGREEING
တဝက္ေလာက္သာသေဘာတူ/ အျပည့္အဝ သေဘာမတူလို႔ နဲနဲျပန္ေျဖရွင္းပံု

I see/ take your point, but ...
ငါ မင္းေျပာခ်င္တာ သေဘာေပါက္တယ္၊ ဒါေပမဲ့
I see what you mean, but ...
မင္း ဘာဆိုလိုတာ ငါသိတယ္၊ သို႔ေသာ္လည္း
I agree up to a point, but ...
အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ သေဘာတူတယ္၊ သို႔ေသာ္
I sort of agree.
သေဘာေတာ့ တူခ်င္သလိုရွိသား။

🍓🍓DISAGREEING
သေဘာမတူေၾကာင္းေျပာပံု

I completely disagree.
လံုးဝ သေဘာမတူပါ။
I don't agree at all.
လံုးလံုးသေဘာမတူ။
No, you are missing the point.
မဟုတ္ေသးဘူး။ မင္း တကယ္အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္ကို မျမင္ေသးဘူး။
That's not the point.
အဲဒါ အဓိကမက်။ ခု ေျပာေနၾကတာ အဲဒီကိစၥမဟုတ္။
I can't see your point at all.
မင္း ဘာကိုဆိုလိုေနမွန္း နားကိုမလည္တာ။
But that's not always the case.
ဒါေပမဲ့ အၿမဲဒါမ်ိဳးျဖစ္ေနတာမွမဟုတ္တာ။
I am not so sure about that.
ငါေတာ့ (သေဘာတူတယ္...မွန္ကယ္တယ္လို႔) သိပ္မထင္ဘူး။
I am not sure I agree with you.
ငါ မင္းနဲ႔ သေဘာမတူ။
I am afraid I don't really agree.
အားနာပါတယ္၊ သေဘာမတူပါဘူး။
I don't really think you are right.
မင္းေတာ့ မွားေနၿပီလို႔ထင္တယ္။
Not necessarily.
အဲလိုႀကီး အၿမဲမမွန္တတ္ပါဘူး။

🍓🍓ASKING FOR CLARIFICATION
သူမ်ားေျပာတာသိပ္မရွင္း၍ ထပ္ရွင္းျပခိုင္းပံု

You mean ...
မင္းဆိုလိုတာက
Sorry, I don't really see what you are getting at.
မင္း ဘာကို ေျပာခ်င္ေနတယ္ဆိုတာ ငါသေဘာမေပါက္ဘူး။
Sorry, I don't quite follow you.
မင္း ေျပာတာ ငါသိပ္နားမလည္ဘူး။

🍓🍓END OF AN ANSWER
တခုခုေျပာျပ၊ ေျဖရွင္းျပၿပီးလို႔ စကားအဆံုးသတ္ပံု

… in my view, anyway.
ကၽြန္ေတာ္ ထင္တာေလးေပါ့ဗ်ာ။
That’s my opinion, anyway.
ကိုယ့္ထင္ျမင္ခ်က္ေလးပါ။
So, in short …
အဲဒီေတာ့...တိုတိုေျပာရရင္
All in all …
အားလံုးျခံဳေျပာရရင္
And that’s about it, really.
အဲဒါပါပဲဗ်ာ။

🍓🍓STARTING/CLOSING A DISCUSSION
ေဆြးေႏြးမႈ စတင္ပံု ႏွင့္ နိဂုဏ္းခ်ဳပ္ပံု

We couLd start by talking about ...
ငါတို႔ေတြ -----အေၾကာင္းစေဆြးေႏြးၾကစို႔။
Let's talk about ... first.
ပထမဦးစြာ----အေၾကာင္းေျပာၾကစို႔။
I think we need to make a decision.
ငါတို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခု ခ်ဖို႔လိုတယ္။
Shall we try to come to an agreement?
သေဘာတူညီခ်က္ေလးရေအာင္ ညွိလိုက္ၾကစို႔ရဲ႕။

🍓🍓CONTRAST
ကြဲျပားျခားနားမႈကို ေထာက္ျပပံု

But on the other hand …
ဒါေပမဲ့ အျခားတစ္ဖက္မွၾကည့္မယ္ဆိုရင္
But at the same time ...
သို႔ေသာ္ တခ်ိန္တည္းမွာပဲ
Although I must admit that …
ဒါကို ကၽြန္ေတာ္ဝန္ခံရမွာျဖစ္ေသာ္လည္း
Having said that, …
အဲလိုေျပာခဲ့ၿပီးေသာ္လည္း

🍓🍓PREDICTIONS about yourself
မိမိအနာဂတ္တြင္လုပ္ေကာင္းလုပ္လိမ့္မည္ဟု ခန္႔မွန္းေျပာဆိုပံု

I guess I’ll …
ကၽြန္ေတာ္ ထင္တာက-----လုပ္ျဖစ္လိမ့္မယ္။
I reckon I will …
--- လုပ္ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။
I don’t think I’ll ever …
---ဒါေတာ့ လံုးဝ ဘယ္ေတာ့မွ လုပ္ျဖစ္မယ္မထင္ဘူး။
I don’t imagine I’ll …
----လုပ္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါ။

🍓🍓SUPPOSING ABOUT OTHERS
သူမ်ားေတြ ဘာလုပ္ေကာင္းလုပ္ေနႏိုင္သည္ဟု ခန္႔မွန္းပံု

They are probably …
သူတို႔----လုပ္ေကာင္းလုပ္ေနမွာ။
They probably + verb
သူတို႔----လုပ္ေကာင္းလုပ္ေနမွာ။
They must + be adjective/Ving
သူတို႔---လုပ္ေနတာျဖစ္ရမယ္။
It looks as if they are + ing
သူတို႔---လုပ္ေနတာျဖစ္ရမယ္။
I imagine they might + verb
သူတို႔----လုပ္ေကာင္းလုပ္ေနမွာ။

🍓🍓PROPOSING
တစ္ခုခုလုပ္ၾကစို႔ လို႔ အၾကံျပဳေျပာဆိုပံု

Let’s go to (this photography exhibition).
ဓာတ္ပံုျပပြဲ သြားၾကရေအာင္။
Well, why don’t we go to (this photography exhibition).
ဓာတ္ပံုျပပြဲ သြားၾကရေအာင္။
How does this sound?
ဘယ္လို သေဘာရသလဲ။
Shall we go and see (this photography exhibition)
ဓာတ္ပံုျပပြဲ သြားၾကရေအာင္။
How about going to (this photography exhibition)?
ဓာတ္ပံုျပပြဲ သြားၾကရေအာင္။
I have got an idea. We could go to (this photography exhibition).
အၾကံရၿပီ။ ဓာတ္ပံုျပပြဲ သြားၾကည့္လို႔ရတယ္ေလ။
Do you fancy going to see (this photography exhibition)?
----သြားၾကည့္ခ်င္လား။
Would you like to go to (this photography exhibition)?
----သြားၾကည့္ခ်င္လား။

🍓🍓EXPRESSING OPINIONS/ REACTING
မိမိထင္ျမင္ခ်က္ေပးၿပီး အျခားသူကိုပါဆြဲေဆာင္ပံု

Believe me, …
ငါ့ကိုယံုပါ
… seems like the best option to me.
---ဟာ အေကာင္းဆံုး ေရြးခ်ယ္မႈလို႔ ငါထင္တယ္။
I am really keen on the idea of …
ငါေတာ့---ကို အရမ္း စိတ္အားထက္သန္ေနတယ္။
If you ask me, I really think we should …
ငါ့သေဘာကိုေမးရင္ ----လုပ္သင့္တယ္လို႔ ထင္တယ္။
But just think of the …. !
-----ကိုလည္း စဥ္းစားၾကည့္အံုး။
Personally, I am in favour of … (+ gerund)
ကိုယ့္သေဘာကေတာ့----ကို သေဘာတူ ေထာက္ခံတယ္။
I am sure it will be worth it.
ေကာင္းမယ္ ထိုက္တန္မယ္ အသံုးက်မယ္ ထင္ပါတယ္။
Let’s go for it.
လုပ္ၾကရေအာင္။ အဲဒါကိုပဲ ေရြးၾကစို႔။
Oh, come on!
လုပ္ပါကြာ။ လာပါ။
… , don’t you agree?
----မင္း သေဘာတူတယ္ဟုတ္။

🍓🍓REACTING in a negative way
တစ္ခုခုကို မႏွစ္သက္ေၾကာင္းေျပာပံု

I don’t find (modern art) very interesting.
ငါေတာ့ modern art ကို စိတ္မဝင္စားဘူး။
I am not really into (modern art) In fact, I don’t really like(modern art) at all.
ငါေတာ့ modern art ကို စိတ္မဝင္စားဘူး။ တကယ္က လံုးဝကို မႀကိဳက္တာ။
To be honest, (modern art) just makes me laugh.
အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ငါေတာ့ modern art ကို ရီခ်င္တယ္။
(Modern art) isn’t really my thing.
modern art ကို မႀကိဳက္ပါ။
I am not a big fan of (modern art)
modern art ရဲ႕ ပရိသာတ္ မဟုတ္ဘူး။ မႀကိဳက္ဘူး။

🍓🍓REACTING TO STRANGE INFORMATION
ထူူးဆန္းေသာ သတင္းၾကားရလွ်င္တံု႔ျပန္ေျပာဆိုပံု

How weird/ strange/ bizarre/ odd!
ေတာ္ေတာ္ ဆန္းပါလား။ အဆန္းႀကီး။
How spooky!
ေၾကာက္စရာႀကီး။ လန္႔စရာ။
How awful!
ဆိုးလိုက္တာ။

🍓🍓ALLOWING YOURSELF TIME TO THINK
ေျပာေနရင္း မိမိစဥ္းစားခ်ိန္ရရန္ ေျပာဆိုသည့္ အသံုးမ်ား

I need to think for a moment.
ခဏေလး စဥ္းစားခ်ိန္လိုတယ္။
That’s an interesting question.
ဒီေမးခြန္းက စိတ္ဝင္စားစရာ။ (အဲလို ေျပာေနခ်ိန္မွာ...ဘာဆက္ေျပာရင္ေကာင္းမလဲ...စဥ္းစားခ်ိန္ယူလိုက္တာ)
That's a tricky question, really.
ခဲရာခဲဆစ္ေမးခြန္းေလးပဲ။
Well, it’s difficult to say, really.
အင္း.. ေျပာရခက္သား။
Let me see.
စဥ္းစားပါရေစ။
It depends …
အေျခအေနအရပဲ။
I guess an honest answer would be …
အ႐ိုးသားဆံုးအေျဖကေတာ့....
I suppose the simplest answer to that question is …
ဒီေမးခြန္းရဲ႕ အလြယ္ အရွင္းဆံုးအေျဖကေတာ့....
If I think about it, I suppose …
အဲဒီကိစၥကို စဥ္းစားၾကည့္ရင္....
On balance, I think …
အားလံုးကိုျခံဳငံုစဥ္းစားၾကည့္ရင္....
The best example that comes to mind is ...
အေကာင္းဆံုးဥပမာေလး ေခါင္းထဲမွာေပၚလာတာကေတာ့...
I have never given it a lot of thought ...
အဲဒီအေၾကာင္း သိပ္ကိုမေတြးျဖစ္ခဲ့ဘူး....

🍓🍓TALKING ABOUT MISUNDERSTANDINGS
နားလည္မႈလြဲသည္ကို ရွင္းျပပံုမ်ား

I was under the impression that …
ကၽြန္ေတာ္ထင္ေနခဲ့တာက.....
I thought that … but in fact …
.....လို႔ထင္ခဲ့တာ ဒါေပမဲ့ အမွန္က......
Naturally I assumed that …
ပံုမွန္ .....လို႔ပဲ ထင္မွတ္ထားခဲ့တာေပါ့။
It turned out that …
....တကယ္က အဲလိုျဖစ္ေနတယ္။
It was so embarrassing.
မ်က္ႏွာပူစရာႀကီးပါ။
I was horrified.
ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ကို စိတ္ပ်က္တာ။
I felt awful.
ေတာ္ေတာ္ ဆိုးပါတယ္။ စိတ္ညစ္တာ။
I felt like a fool.
ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ အ႐ူးလံုးလံုးျဖစ္တာပါပဲ။
We had a good laugh about it.
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲဒါကို ရီစရာလို႔ပဲ သေဘာထားလိုက္တယ္။ အေလးအနက္မထား...ရီလိုက္ၾကတယ္။

❤️❤️❤️စာေတြ စာအုပ္ထဲရွိရံုနဲ႔ မလံုေလာက္ပါဘူး။
ကိုယ္တိုင္လက္ေတြ႕ ေျပာၾကည့္ ေရးၾကည့္ ေလ့က်င့္ေနမွ ကိုယ္ပိုင္ ျဖစ္လာမွာပါ။
ေမတၱာျဖင့္
image

@bokaung

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 5.35 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.07
Server time: 09:09:02
Account Level: 0
Total XP: 61.75/100.00
Total Photos: 12
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Hello! I find your post valuable for the wafrica community! Thanks for the great post! @wafrica is now following you! ALWAYs follow @wafrica and use the wafrica tag!

Please give me a comment and share your thoughts! I read every single comment and really appreciate any of them!

To give back to the community, I will upvote the 3 post I like most (after ~48 hours) with 20% voting power :-) That's essentially 0.15 ~ 0.2 SBD.
thank you

You got a 1.95% upvote from @postpromoter courtesy of @bokaung!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by bokaung from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61263.81
ETH 2676.81
USDT 1.00
SBD 2.59