Thanksgiving gift card #01

in #artisteem5 years ago

Artwork Image

Aku merasa cukup bukan karena aku sudah memiliki segalanya, tapi itu karena aku bisa mensyukuri dan menikmati apa yg aku punyai.

Melepaskan bukan berarti menyerah. tetapi lebih kepada memahami ada beberapa hal yang tak dapat dipaksakan. terimakasih tuhan.

Rasa Syukur akan menambahkan nikmat yang sedikit. dan akan melipat gandakan sesuatu yang banyak.

Karena Bersyukur jauh lebih baik daripada mengeluh.

Semakin banyak kita bersyukur. Semakin banyak pula nikmat yang kita dapat

Mulailah hari dengan hati yang senantiasa mengucap syukur
Saya rasa tidak kerana saya sudah mempunyai segalanya, tetapi kerana saya boleh bersyukur dan menikmati apa yang saya ada.

Melepaskan tidak bermaksud menyerah. tetapi untuk memahami terdapat beberapa perkara yang tidak boleh dipaksa. terima kasih tuhan.

Kesyukuran akan memberi sedikit kelebihan. dan akan melipatgandakan banyak perkara.

Kerana syukur jauh lebih baik daripada mengadu.

Semakin kita bersyukur. Semakin nikmat yang kita dapat

Mulakan hari dengan hati yang sentiasa berterima kasih. and this is my participation in this contest, salute me to @artisteem .

Sort:  

[ ARTISTEEM COORDINATOR ]


Hello @alanczuri, thanks for participate in @artisteem. Please use the right labels [CO], [CR] or [CU] in the title, according to the entry you submit, in this case the according is [CO]. Remember in this contest the right size for gift card image is: 85 x 54mm.

I invite you to read the rules in contest publication and guide for artworks.


You want to learn more about Artisteem ?
Follow @artisteem to be informed about new contests. Visit our website to discover the artworks from the community. Or just join our Discord server to chat with other users and get help from the team.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94