Budapest bang winter

in #art7 years ago


100-X-70-_BUDAPEST-BANG.jpg

Budapest bang winter

In 2014 I created this is an illustration in which I cut off a house and with it the cooler, table, bathtub, elevator, staircase, closet, aquarium, sofa, vase, lamp, etc. I've been studying for a long time how an elevator or a fridge or bathtub looks like. So I was credited with depicting how to look half-shaved. I thought it would be funny to cut a man, but eventually I did not draw it. 🙂

2014-ben készítettem ezt az illusztrációmat amiben félbevágtam egy házat és vele együtt a hűtőt, asztalt, fürdőkádat, liftet, lépcsőházat, szekrénye, akváriumot, kanapét, vázát, lámát, stb. Sokáig tanulmányoztam, hogyan néz ki egy lift illetve egy hűtő, vagy fürdőkád. Így hitelesen tudtam ábrázolni hogyan nézhet ki félbevágva. Arra gondoltam vicces lenne embert is félbevágni, de végül nem rajzoltam meg. 🙂

And now here are some details.

Click on the picture to zoom.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

Digital work with Wacom intuos pro.
2014

ty7.jpg

Sort:  

Very good, I like these pictures very much! But it would be nice to see this on a wall somewhere in the city! :)

Thank you! :)
Nem tudom viccnek szántad-e. De íme:)
k2.jpg
click to zoom

Bárdos Lajos Általános Iskola és Gimnázium​
1074 Budapest, VII. Alsóerdősor utca 14-16.

Nahát, de jó! Nem tudtam erről, köszi a képet! Ti festettétek a falra?

Azt hittem csak viccből írtad:) Nem mi festettük. A Neopaint works keresett meg, hogy felfestené ezt a képemet, csak picit át kellett alakítanom középső részt. Egyébként ez jelenleg Közép europa legnagyob festett tűzfala. :) Közel 1000 négyzetméter. :)

Jól néz ki! Megnézem a címen, az tuti! :-)

Ezt meg fogom keresni, ha arra járok!

Erdemes! Nem azert mert az en kepen hanem hihetetlen latvany ilyen nagyban. Ha tudsz kereckedj be a suli udvarara. A portasok eleg nehezen engednek be de szerintem ha szepen kered oket beengednek:)

omg i love this illustration, i'm def reesteeming it to share your incredible artwork ! :)

Thank you so much for your kind words! :)

Az a kettéfűrészelt fürdőkád a vízzel mindent visz! Osztva! :))) Amúgy meg reszkess, te leszel a következő "áldozatom", hihihi :)))

Koszi!!! :) sokat agyaltam milyen egy furdokad kettevagva:) huh jol hangzik. Koszi! Allok elebe:)

This is awesome and very impressive illustration! Great work! I love seeing things like this, it inspires me a lot. Thanks for sharing! :)

Thank you so mich for your kind words. I am glad if you like it.:)

You're welcome :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79