#11 (Almost) Daily Computer Generated ImagesteemCreated with Sketch.

in #art7 years ago (edited)

maciej-wilczynski-image3d-03-full.jpg

[ENG]
Hello
After a long absence from personal problems, I finally found time to return to the (no) daily CGI series.

Comments and upvotes are welcome

Thanks

[PL]
Witam
Po dłuższym czasie nieobecności, spowodowanym problemami natury osobistej, nareszcie znalazłem czas na powrót do (nie)codziennej serii CGI.

Komentarze i upvoty mile widziane

Dzięki

Sort:  

Ja też podziwiam kunszt :-)

dziekuje @pibyk

wow :-) a myślałem , że takie rzeczy to technologia przyszłości a przecież przyszłość już dziś się dzieje :-)

tak... niedługo takie rzeczy w real time będą... dzięki btw :)

Jestem pod wielkim wrażeniem, do tej pory nie byłem świadomy, że da się robić rzeczy w 3D które wyglądają jak zdjęcia :)

Dzięki wielkie, @lipszczak... Ostatnio, sam jestem w szoku jakie ludzie rzeczy robią w 3d...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56934.21
ETH 3091.02
USDT 1.00
SBD 2.38