You are viewing a single comment's thread from:

RE: SŁOWO MA ZNACZENIE.

in #art6 years ago

P.S. Mam radę odnośnie tagów - jeśli piszesz po polsku, to lepiej zrezygnować z tagów angielskich (oprócz #polish). Jeśli Twój tekst ma powyżej 200 słów i przynajmniej 1 zdjęcie dobrze jest go otagować #pl-artykuly. A potem wybrać jeszcze jakieś dodatkowe tagi, tutaj masz jeden z ostatnich artykułów na ten temat: https://busy.org/@marszum/steemit-plk-proba-ustalenia-porzadku-w-tagach-tematycznych
wrzuć sobie użytkowników: @marszum, @steemit-polska, @kurator-polski do obserwowanych, będziesz bardziej na bieżąco w polskiej społeczności (konkursy, sprawy organizacyjne, polecane artykuły itp)
powodzenia :)

Sort:  

PS:
I dziękuję za wszelkie techniczne rady dla mnie!, są bezcenne.
dopiero sie uczę, i jeszcze wiele kwestii nie ogarniam.
Np.
jak rozeznawać kiedy ktoś napisał do mnie jakiś komentarz? (niekoniecznie u mnie:)
poszukuje tez wartościowych profili: "o czymś".
Martwi mnie to wysypisko wyrazów bez treści, które tu często napotykam,
albo jakieś wtórne wklejki.. ale może jeszcze nie potrafię szukać :(

Daj sobie czas na poznanie platformy. Przede wszystkim rozeznaj się w menu swojego bloga, na belce masz m.in. komentarze i odpowiedzi - ta druga opcja to właśnie odpowiedzi innych na Twoje artykuły lub komentarze.
Pod swoim postem masz powitalny komentarz od @informator - tam też jest dużo przydatnych informacji i linków - to na początek.

Super! dziękuje kochana za wszystkie wskazówki!
dużo wiedzy do opanowania, tylko czasu tak mało..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.29
ETH 3267.43
USDT 1.00
SBD 3.93