A little birthday gift for my little brother. (Küçük kardeşime ufak bir doğum günü hediyesi.)

in #art7 years ago (edited)

14973712509061080605291.jpg149737136397811310897.jpg

[EN]

As tomorrow is my 6 yo brother's birthday I've planned to paint something for him. It wasn't a tough decision to selecting birds to paint as he loves our little parakeets and the game "Angry Birds". It could be a little boring and mainstream to paint them on canvas. Suddenly I noticed that Angry Birds' body look a just like eggs. I've tried and couldn't paint them on eggs. Then I tried with eggy-stones and I feel like I did pretty well with them. I really hope that bro likes it.

[TR]

Yarın küçük kardeşimin doğum günü olduğundan onun için bir şeyler boyamak istiyordum. Kardeşim de evimizdeki muhabbet kuşlarına da bayılıyordu Angry birds oyununa da ben de onun için kuş boyamaya karar verdim. Tuvalin üstüne yapsam da çok sıradan olacaktı değişik bir şeyler yapmak istiyordum ben. Angry Birdslerin vücudunun da yumurtaya benzediğini fark edince yumurta üstüne boyayabileceğimi düşündüm. Ama bir iki tanesi elimde patlayınca (Gerçek manada patlamadı boyalar aktı ve oturmadı üstüne.) ben de yumurtamsı taşlar üstüne boyamaya karar verdim ki oldukça iyi bir iş başardığımı düşünüyorum. Şimdi de bunları kardeşime verip suratındaki ifadeyi görmek için yarını iple çekiyorum.

Sort:  

OMG that is amazing, what a fantastic idea!

Really nice idea ! It's creative and personal !

Cok iyi bir fikir ! Hem yaratici ve ayni zamanda kisisel bir hediye.

Happy birthday to your little Brother :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61795.04
ETH 3458.89
USDT 1.00
SBD 2.52