Sort:  

Tomek zrób jakąś postać z wiedźmina np. Yenefer

No jakis czas temu zrobilem Geralda...
https://steemit.com/art/@tomek.biniek.art/the-witcher-3
moze i pokusze sie o Yenefer. Kiedys... ;)

Pamiętam Geralta. Reestemowałem go wtedy z innego konta Land0. Niestety przez phishing musiałem założyc nowe.

Oooo co co jest phishing ?

wyłudzenie danych. Po kliknięciu w link , pojawiło sie okno logowania, wyglądało jak oryginalne, prawdziwe, myślałem że mnie wylogowało, więc się zalogowałem. Okno logowania okazało się fałszywe i haker uzyskał dostęp do mojego konta, z którego kontynuował postowanie linków phishingowych.

Oooo yes 🙂 Thanks 😁

Great art for a great game, albeit a bit difficult... well, I could not get through even the FIRST level, but I enjoyed it a lot, anyway! I did something similar with fractals:
image.png

Ooooo it is a good staff bro. I like it. I'm followong you 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62952.44
ETH 2542.20
USDT 1.00
SBD 2.65