Brzom poštom stigao mi sneg 🌨 🌨

in #art5 years ago (edited)

Dobro veče dragi stimeri.

AirBrush_20181214154534~2.jpg

Današnji dan mi je bio u iščekivanju prvih zimskih pahulja.Sam početak dana je bio baš tmuran,mračno u kuhinji ,mračno u dnevnoj sobi .Svuda su roletne bile dignute do maksimuma ,ali opet mrak.Upaljena svetla preko dana mi baš idu na živce ali ovog puta nisam mogla bez njih.
Skuvala sam kafu i uz steemit i jutarnji program polako ispijala pokušavajući da sebi razvedrim dan .Ušla sam na sajt Vojvodine meteo da pogledam vremensku prognozu.Za sada me nikad nisu iznevereli u pogledu tačnosti izveštaja o vremenu.Prva rečenica koju sam pročitala bila je :"Spremite lopate".Hej , pa oni najavljuju snegggg!!!Odmah mi se raspoloženje diglo više mi ni sijalice nisu smetale.Popila sam kafu i naravno pojurila napolje da nađem lopatu za sneg da je smestim u terasu za svaki slučaj da se nađe.U među vremenu sin mi javlja da u Novom Sadu pada sneg i pita dali kod nas pada?Moj sin i ja mnogo volimo sneg pa se desi da i u toku noći budimo jedno drugo da obradujemo jedno drugo.Dok muž i ćerka oni vole leto i često umeju da se našale snama i kažu "Lopate u ruke i u snežnu idilu da čistite sneg" 😀Ne zameramo im .
Taman sam mu javila da nepada ,ali se nadam da dok dođe kući i ovde početi da pada.Posle nekog vremena zove me i ćerka da mi javi da je Miroslav krenuo i da joj javim kad stigne.U priči sa njom dali je jela ,kako planira dan ...dali joj je hladno i da se dobro obuče kad izađe napolje (mama, ko mama)jer su sa Vojvodine meteo javili da će biti 20 cm snega ,a ona na sve to meni rekla "Mama uživaj ,sad ću da ti pošaljem malo snega".I tako završio se naš razgovor i pogledom ka prozoru vidim sitne male pahulje.
Pomislila sam da je baš brza jer zna šta volim.Hvala Dejana.Naravno zahvalila sam joj se odmah gde se i ona iznenadila brzinom pošte na kojoj je poslala paket pun pahulja.

DSC_2236.JPG
Sin bezbedno stigao ,najavili mi se gosti da će doći i zamolim sina da odemo do prodavnice da pazarim poklončić najmilijem malom gostu koji će stići.Naravno ponesem moj telefon da bih fotografisala sneg koji već uveliko pada i polako stvara zimsku idilu u mom Stajićevu.Najviše zdanje u Stajićevu je crkva koja je i arhitektonski ,a i velelepnosti najlepša u okolini. Ona krasi naše malo mesto gde ljudi kada je prvi put vide ostanu prijatno iznenađeni njenom lepotom.

AirBrush_20181214154632.jpg

Ne mogu vam sada trenutno pokazati koliko je lepo napolju ,ali obećavam da ću pokušati da sa svojim Sony telefonom sa kojim su sve moje fotografije i nastale nikad nije izneverio.

Veliki zimsko idiličan pozdrav od @tanja72.

Ps.
Ako se sutra ne budem uključila na steemit verovatno imam upalu mišića od lopatanja.😁

Sort:  

This post contained some typos in its mentions that have been corrected in less than a day. Thank you for your quick edit !

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Thank you :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86