You are viewing a single comment's thread from:

RE: I was a guest at the exhibition of American Pop Art!

in #art6 years ago

Bila sam u Beogradu jednog ponedjeljka u Januaru kada je izložba bila zatvorena tako da nisam stigla vidjeti. Sada mi je još više žao jer su ti slike super.

Sort:  

Hvala Tamara! Pomenuo sam iznad u komentarima da sam dobio info da ce verovatno u junu takodje biti jedna izlozba sa velikim imenima, pa mozes tada da svratis da pogledas ako budes bila u Bg. Inace u nasem Muzeju savremene umetnosti se takodje trenutno nalazi odlicna postavka i verovatno ce jos dugo vremena biti otvorena i imas sve moje preporuke da je pogledas :)
Sto se mojih fotki tice, u planu mi je da kupim novi aparat :')

Odlično....mozda me put nanese u Bg opet :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57560.27
ETH 2570.10
USDT 1.00
SBD 2.48