You are viewing a single comment's thread from:

RE: I love painting. I love impressionism. <3 PART 3! // Uwielbiam malowanie. Kocham impresjonizm!! CZ. 3!

in #art7 years ago

Niesamowite, dobrze się to ogląda. Opisalbys jak powstaje taka praca? Wiesz: jak poznajesz klientów, jak z nimi rozmawiasz, co robisz, w jakim czasie i ile na tym zarabiasz...

Sort:  

@Rooby niestety, nic nie zarabiam. Maluje do szafy. Poeci piszą do szuflady, ja maluje do szafy. Obrazy powstaja różnie, niektóre są po prostu reprodukcjami i próbuje wczuć się w autora działa, malować i myśleć jak on. Jeśli chodzi o martwą nature, tworze własne kompozycje, to ciekawe zajęcie, odpowiednie dobranie rekwizytów, odpowiednie ustawienie. Najtrudniej maluje się ludzi, posiłkuje się zdjęciami, wycinkami z gazet. :)

Może napisze więcej czemu nie sprzedaje obrazów. Nie mam czasu i niestety brak jest póki co chętnych. Mam inną prace zarobkową, własną firme. Niestety miesiące zimowe są czasem bezproduyktywne zawodowo. Siadam więc w piwnicy i często przemieszczam się razem z obrazem do portu w Marsylii, albo na uliczki Barcelony! :)

Obrazy chciałbym sprzedać, ponieważ mam ich tyle, że nie mieszczą się na ścianach. Więc dużą część kolekcji trzymam w szafie :( . Po prostu szkoda mi tych obrazów, że nikogo nie cieszą tylko siedzą w ciemnej szafie. W tym roku mam zamiar przekazać je na WOŚP, może wtedy ktoś skorzysta. :)

:) Wspanialy Pomysl :) z WOSP em ...:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66492.65
ETH 3309.61
USDT 1.00
SBD 2.72