Opona

in #art4 years ago (edited)

Po dwóch tygodniach przerwy (mea culpa), wracamy z nowym dziełem. Oto opona, bo taki temat zadał mi @piotrgrafik. On wymyślił co bierzemy na warsztat i zrobił pierwszy szkic, a moja chora wyobraźnia podsunęła to co widzicie jako efekt końcowy.

_20200213_210105.JPG

Jeśli komuś trybi, że podobnego już coś, gdzieś… Tak. Potwierdzam, Narodziny Wenus (Sandro Botticelli) wyglądają podobnie.

_20200213_210713.JPG

Opona, oponka to element, którego panie raczej wolą nie posiadać, ale generalnie, jak już się nadmucha, to trudno się jej pozbyć. Teraz powinnam napisać, jak bardzo staram się pozbyć własnej, ale prawda jest (niestety?) taka, że chyba poziom akceptacji mam dość wysoki, ewentualnie, potrafię sobie wytłumaczyć, że skoro 3x mój brzuch powiększał się do wielkości sporego arbuza, to tak już być musi. @piotrgrafik ma inaczej niż ja i z powodzeniem dba o właściwą linię, żywiąc się tylko jabłkami i marchewkami (czasem wpadnie mu jakiś burger, ale super rzadko).

Tak teraz patrzę na tę rudą babeczkę i myślę sobie, że może ona po prostu na plaży nudystów jest po raz pierwszy, ale, że jednak trochę skrępowana, to założyła dmuchane kółko. Że niby pływać nie umie..

Poczekaj Piotruś, ja Ci temat równie atrakcyjny znajdę..

Steem kooperacja
@piotrgrafik & @kittykate

Sort:  

Chyba jej trochę ciąży ta oponka :)
Świetny pomysł!

@tipu curate

I'm sorry to not understand what you write but I like the draw :)


Questo post è stato condiviso e votato all'interno del discord del team curatori di discovery-it.
This post was shared and voted inside the discord by the curators team of discovery-it


Hello!

This post has been manually curated, resteemed
and gifted with some virtually delicious cake
from the @helpiecake curation team!

Much love to you from all of us at @helpie!
Keep up the great work!


helpiecake

Manually curated by @phage93.


@helpie is a Community Witness.

Hhhhaa!
Tegom się nie spodziewał.
Dzś na śniadanie kawa i jeśli będzie, to zapiekanka w Bistro.

Hello pkt!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75