Kahvemizi İçerken

in #art6 years ago

Biz bir dilek kuşuyuz, sabah öteriz. Öyle güzel renk tonları parlar ki şafakta. Onları yakalar, kanatlarımızın altına saklarız. Bu yüzden rengârenk görünüyoruz. Auralarımız hep açık renkli, böylece geceleri de parlıyoruz diye doğa bizim üstümüze gülüyor. Ve çiçeklerden gelen esintiler, hiçbir parfümcüden satın alamayacağınız zengin parfümleri sunuyor. Eğer yapabiliyorsak kırmızılığımızı saklıyoruz. Hep karlı dağların görkemine özeniyoruz.

Gök gürültüsü uzaklaşana kadar büyük Ekvator yapraklarının altında bekliyoruz. Eğer insan olsaydık ne yapardık diye toplanıyoruz yağmurlar yağarken. Temel savaş notları alırdık diyoruz, belki kahve yudumlardık, fosforlu kalemlerle önemli bilgilerin altını çizerken. Yine de mırıltılı meltemi işitmek tatlı geliyor.

Biz bu ağaçlara hayranız galiba. Fırtına gelmeden önce biraz insan gibi düşünmeye çalışıyoruz sadece. Böyle devam edersek kanatlarımızın kırılacağını da biliyoruz. Olabildiğimizce kafa yoruyoruz, temel savaş notlarını nasıl alabiliriz diye, hal bu ki fırtına yaklaşıyor. Biz kahvenin buğusunu hayal ediyoruz, kırmızı bir porselen fincanda üstelik. Ayak ayak üstüne atmışız yumuşacık bir koltukta, kahve güzel kokuyor, belki güzel olduğu için ismi hostes olan bir hizmetçi, üzümlü kek de getiriyor yanına, biz temel savaş notları alıyoruz, harıl harıl.

Uyku, tüm dünyayı susturur! Eğer gürültüye rağmen uyumayı başarırsan, uyku bu dünyayı yenmiş olur. Güneş gülümsüyor olabilir dışarda, küçük bir hava akımı ve koyu renkli bir perde iş görür. İstersen metropolün göbeğinde uyu, gözünü kapadığında nerede istersen orada olabilirsin. İster bir tarlada odun parçası ol, istersen tek gözünü kapa ve hem de metropolde ol. Güneş ışığını odana nasıl aldığın önemli, o parlar hep, sen istediğin miktar huzmeyi odana alırsın. Biz dilek kuşları, yakalıyoruz o huzmeleri, olabildiğince.

Bir çömlekçi kil yoğuruyor, kalıplıyor ve sürüyor 900 derece fırına. En sonunda hepimiz amaca ulaşacağız, pişeceğiz bu çömlekler gibi ya onurla ya da utanç içinde. Aynı yere gideceğiz, bir sevinç ya da hüzünle, bir yol seçip yürüyeceğiz ve buluşacağız aynı yerde. Aklımız paslanmayacak artık birkaç yıl sonra, ruhumuzu besleyeni arayacağız.

İnsan, ruhuna odaklanınca daha saydam ve soyut bir kavramla ilgilendiğinden, aklını kontrol etmesi nispeten basit kalır. Akıl dediğimiz geçtiğimiz yüzyılda, içselliğimiz küçük bir çocukken verilmiş bir oyuncaktı, oynadık ve büyüdük! Artık gerçek bebekler ve arabalarla oynamak isteyen yetişkin bir birey gibi içselliklerimiz.

Umudun kanatları güçlü, galiba bu sebeple fırtınadan kaçmıyoruz, sadece bizim kanatlarımız yok ki, umudun kanatları da var, üstelik çok güçlü!

Üstelik gözümüzle görmeden inanmayız kanatlarımızın kırılacağına. 😊 Şu ağacın yanındaki bitki güzel bir koku salıyor. Orada bir başka dilek kuşu kolonisi varmış, biz de karlı tepelerin görkemine duyduğumuz hayranlığı, bu güzel kokulu bitkinin altında yaşama isteğiyle değiştiriyoruz. Yanımdaki dilek kuşunun kulağına fısıldıyorum: “bir taht varmış, elinde de sihirli asa olan bir dilek kuşu, gidip tahta oturalım, sihirli asayı da biz alalım”.

Sort:  

Çizmiş olduğunuz resim harika görünüyor, kahveyi yudumlarken de, güzel yazınızı da dereden su akar yolunu bulur ya, işte yazıyı da aynı şekilde döktürmüşsünüz maaşaallah. Ağzınıza yüreğinize emeğinize elinize sağlık. Teşekkür ederim.😃

Asıl okuduğunuz için ben teşekkür ederim :) Aslında resimler emek verdikçe daha güzel olur, beğenmenize çok sevindim.

Sen benim gönlümün tahtındasın prenses, yazın yine harika çizimin yine süper olmuş, anlatımların da çok güzel, içten ve samimi bir pınar var yazında. 😍 Yazını okurken kahvemi de içtim mis gibi ellerine sağlık 🤗

@baycan 😇 yine çok güzel bir yorum yazmışsın 👍 bu aralar steemit bana biraz durgun geldi nedense, geçen ay kadar çok paylaşım yapılmıyormuş gibi göründü gözüme, bugün biraz yoğunluğum vardı, bir paylaşım daha yapacaktım, hatta hazırlamaya da başladım ama bitiremem herhalde bu akşam. Dün sürekli burnuma kahve kokuları geldi, içecek ortam da oluşmadı, ben de bu akşam yemekten sonra menengiç kahvesi yaptım, içerken yorumunu gördüm, beraber içmişiz gibi, afiyet olsun 😍

Ramazandan dolayı biraz durgunluk var, olsun arada durgunluk da iyidir. Bu arada trliste yerine @quraturk başladı yazıları seçmeye, istersen tag olarak ekleyebilirsin seçilebilmen açısından yazın çok güzel😃 cointurk etiketi de kullanırsan ekstra seçilebilirsin.

Haber verdiğin için çok teşekkür ederim @baycan ♥ :)

Bir çömlekçi kil yoğuruyor, kalıplıyor ve sürüyor 900 derece fırına. En sonunda hepimiz amaca ulaşacağız, pişeceğiz bu çömlekler gibi ya onurla ya da utanç içinde. Aynı yere gideceğiz, bir sevinç ya da hüzünle, bir yol seçip yürüyeceğiz ve buluşacağız aynı yerde.

Yine güzel içten bir yazı, bir süredir sayfanıza bakamıyordum. Ne iyi oldu açılışı bu paylaşımla yapmam. Elinize, kaleminize sağlık 😊

Sizi görmek ne güzel @fadime, tekrar hoş geldiniz, beğenmenize çok sevindim :)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 24 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Teşekkür ederim @tryardim :)

Bu aralar yogun günlerden geçiyorum @pinarhanpolat sanma ki seni unuttum.Hep kalbimdesin.Birlikte bir gün kahve içeriz belki.Ne dersin?🤗

Belki içeriz @junostar ♥ Ben biliyorum, sen müsait olduğunda mutlaka yazarsın, hem yazmasan bile aklındayım 🤗 sen de benim için öylesin ♥

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84