Bir Demet GülsteemCreated with Sketch.

in #art6 years ago

20 yıl- 30 yıl burada kendi kendime yazılar yazıp, bilgisayarın başında oturabilirim. Ama sonunda hiçbir şey olmaz. Sadece kendimi, resimlerimi ve yazılarımı daha çok sevmiş olurum. Ama farklı duyguları ve görüşleri yalnızca steemit platformundaki diğer paylaşımlara dahil olarak edinebilirim.
Sadece kendimizle ilgilendiğimiz durumdaysak buna hayaldeki denir.
Önem veriyorsak, topluluğun doğrudan içinde olmalıyız.
Burada bizleri zorlayacak en önemli faktör eşit olmaktır. Çokluk formunda olmaya alışmış bireyler eşitlik vasıtasıyla birlik denen koşula gelir.
Amaca yönelik bir araya gelmiş insan gruplarından birini bulmuşsa kişi, doğru yerdedir ve güven dolu olduğundan emin olduğu bu ortamda şunları yapmalıdır:

• Grup ona ne derse kişi, gözü kapalı onu yapar, çünkü arkadaşlarına sonsuz bir güveni vardır.
• Kişi, ortak amaçlarına dönük ne yapacağını bilmiyorsa derhal arkadaşlarına danışır.
• Yanlışmış gibi görünen kararlar bile bir araya gelmiş, birbirini seven insanlar tarafından alındıklarından bu işin sonu kesin iyi sonuçlanır.
• Bağımsız verilen, diğerlerini dikkate almayan kararların hiçbir hükmü yoktur.
• Diğerlerine tıpkı bir annenin çocuğuna duyduğu şefkatle yaklaşır.
• Sevgi demek, karşındaki kişinin, alma isteğini nötrleştirmek demektir.

Tek başına bir gül dalı olmak yerine, demet olmayı seçebiliriz.

Not: Steemitte paylaştığım suluboya resimlerin hepsini ben boyuyorum, tabii ki bazıları mevcut resimlere bakarak çizdiğim taklit resimler, bazıları da benim hayalim.

Sort:  

gülün renk geçişlerini çok beğendim elinize sağlık😊

Beğenileriniz için ne kadar teşekkür etsem azdır. Sadece kendim için yapmaktan sıkıldığım resimleri artık anlamlı düşüncelerle paylaşabilmek beni de mutlu ediyor.

postların %100 sp getirecek şekilde ayarlanması şimdilik biraz karsız olan seçenek. %50 sp %50 sbd seçeneğini kullanmak post ödüllerinin dolar ya da tl karşılığını arttıracaktır. gelir elde etmek değil de sp kasmak isteniyorsa bile yine 2. seçenek seçilip gelen sbd ödülü çevirilerek sp alındığında daha fazla sp alınabilir. bu durum sbd 1 dolara sabitlenince değişir. o zaman hala sbd kalırsa piyasada, sbd ve steem arasındaki ratioya bakılır.

öneriniz için çok teşekkür ederim ama son paylaşımımda da unutmuşum %50 - %50 yapmayı maalesef. Bir sonrakine dikkat edeceğim.

yardım lazım olursa KOAL discor sunucusundan ya da doğrudan sorulara cevap vermeye çalışırım.

O zaman ilk sorumu sorayım. Doğru anladıysam günde 10 oydan fazla vermemek gerekiyor (upvote yani) bu sadece paylaşım için mi yoksa yorumlara yapılan upvoteler de sayılıyor mu?
Yardım tabiiki de lazım :) Hatta steemit sanki insanlar birbirine yardım etsin diye oluşturulmuş gibi hissettiriyor. Daha bir sürü sorum olacaktır tabi, sizi takip etmeye başladım. Hımmm aklıma gelmişken bir gün içinde kaç kişiyi takip etme hakkım var, bir sınırlama ya da çok takip yaparsam dezavantajı var mı?

post neyse yorum da odur. ödüllendirme sistemi de upvote verme sistemi de aynı. steemit üzerinden doğrudan verilen upvote %100 oranla verilir, oy gücünü %98'e düşürür ve geri %100 olması için 2 falan saat şarj olma süresi vardır. günde 10 kere tam güçle oy verme efsanesi bundan kaynaklanıyor. (2.4 saatte 1 tam güçle verilebileceğinden. ama saçmalık bu.) belli bir seviyenin altına düşmek bazen paylaşım yapmaya, oylamaya, yorumlamaya engel oluyor. bant genişliği diye bir şey var. o da ayrı bir şarj/deşarj olma sistemine sahip. busy veya esteem kullanarak verilen oyu yüzdesini düşürmek ve böylece fazla güç harcamamak mümkün. takip konusunda bir sınır olduğunu sanmıyorum. en azından 50 kadar hesapta sıkıntı olmamıştı bana.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58644.49
ETH 2625.45
USDT 1.00
SBD 2.38