My story at forest- Employed as a Beaver in the construction of the dam EN/PL

in #art7 years ago (edited)

Postanowiłem udać się do lasu będąc u znajomych. Zrobiłem sobie wraz z przyjaciółmi wspólny spacer po lecie. Chodziliśmy nie było nic ciekawego, aż tu nagle zobaczyliśmy żeremie.

I decided to go to the forest being with friends. I made friends with a common walk through the summer. We went there was nothing interesting, all of a sudden we saw żeremie.

SAM_0052.JPG
foto:@pansokal

Postanowiłem udać się do lasu będąc u znajomych. Zrobiłem sobie wraz z przyjaciółmi wspólny spacer po lecie. Chodziliśmy nie było nic ciekawego, aż tu nagle zobaczyliśmy żeremie.

I decided to go to the forest being with friends. I made friends with a common walk through the summer. We went there was nothing interesting, all of a sudden we saw żeremie.

P1030467.JPG
Foto:@pansokal

Przyznam , że ciężko jest obgryzać drzewo z kory a co dopiero je ściąć.

I admit that it is hard to gnaw a tree with bark and just cut them.

P1030466.JPG

Po skończonej pracy udałem się na zasłużony odpoczynek.

After work I went to rest.

Visit my blog and check out my other entries.
https://steemit.com/@pansokal

Sort:  

Zostaw to drzewo!!! ;)

Nie szło dokończyć materiał do gryzienia chyba nie taki jak być powinien

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39