You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ice cream

in #art6 years ago

а ви дуже навіть плодовита в цьому плані) останнім часом практично кожен день нова робота %)

Sort:  

Намагаюсь раз на два дні :) Мене надихнули деякі ютуб-канали, коли я побачила як швидко можна розвиватися через практику. А малювання - це моя мрія. Світ змінюється, коли бачиш пейзаж, яким можна не просто милуватися, а який можна пропустити крізь себе і зобразити по-своєму.

Для мене це так, я завжди захоплювалася людьми, що вміють малювати. І зараз є час, а у квітні в мене ще й з'явилась професійна акварель. Хоча вона мене вже не задовольняє, і я планую поступово ще купити собі фарби преміум-сегменту. Більш яскраві, з кращою кольоростійкістю.
Нажаль я раніше боялась акварелі і не любила її, але зараз зрозуміла яка вона корисна в навчанні.

Ну і я сподіваюсь, що пізніше зможу це якось монетизувати - через ілюстрації, листівки, малюнки :) Куди ж без цього - завжди треба думати, як займатись улюбленою справою і робити це недарма.

ой, я люблю трохи покривлятися, що щось трохи тямлю в малярстві. Але воно, насправді як зауважив Корчинський - музика найабстрактніше мистцетво, але її люблять всі; поезія дещо конкретніша, але її люблять менше. А образотворче мистецтво - воно найбільш конкретно, але розуміються на ньому направду одиниці))) Я можу сказати, що акварелі гарні, але такі тонкощі як преміум акварелі, професійні - мені мало що кажуть_ Хоча, як сестра пішла на перший курс ще, то по магазинах бігав я і тихо офігівав - я за 5 років навчання в технічному вузі витратив менше грошей ніж на її фарби-причандали за перший тиждень пішло)))

Ну і я сподіваюсь, що пізніше зможу це якось монетизувати - через ілюстрації, листівки, малюнки :)

В мене дружина займається генд-мейдом, і троохи пробує розкрутити - це Ви правильно. Це у Вас вийде)))
https://steemit.com/hand-made/@frakeer/moya-persha-kniga-my-first-book

Стільки всього у книзі - просто неймовірно. Я так розумію, що це для розвитку дрібної моторики.

Я "офігеваю" від вартості паперу для акварелі... Але все ж таки на звичайному неможливо писати такою кількістю води.
Акварель дешевше олійних фарб, і як на мене саме для навчання краще, тому що купити набір з 24 олійних фарб для початку - це точно космос. А закінчаться вони набагато швидше.

Я не жалкую, що спочатку спробувала з олійними, тому що і помилок набагато більше, а виправити їх легше, і олія грає більш багатими кольорами. Проте зараз я вже знаю про фарби більше, я сам малюнок роблю краще завдяки акварелі, тож якщо знов повернусь до олійних фарб, то відчуваю, що піде краще (просто не хочу захаращувати квартиру полотнами замість паперу, і не хочу запах олії - тому зупинилась на акварелі).

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63004.21
ETH 2441.89
USDT 1.00
SBD 2.68