You are viewing a single comment's thread from:

RE: An oil painting of mine. title: "Don't judge, It's a bad habit"

in #art7 years ago

Hi @kamiaan, this time I come to watch your art :) waves
I love he colors you use they are very vibrant.
There is something about the hands.
They are gentle, elegant but still strong, its special !
They all seem to be pointing at something.
Do they and where do they point at, whats the idea behind it ?

I think you can be very proud of yourself since you created something unique :)
Thanks for sharing your beautifull art with us !

Upvoted and resteemed because it deserves it :)

Sort:  

Thank you for your kind words, very nice to hear and thank you for the support.
I appreciate this very hard. Do you speak dutch?

Ja ik ben een kaaskoppie haha

super en dan is het gemakkelijker voor mij om te leggen. hahaha mijn Engels is nog zo goed niet. ik vind handen ook enorm sierlijk en in mijn werken staan deze voor HANDelen. Het is de terecht wijzende vinger in dit werk. als je iemand beoordeelt beoordeel je eigenlijk u zelf, en ik tracht de handen met elkaar te contacteren met die kronkels, want uiteindelijk zijn we allemaal verbonden met elkaar. ik heb mijn stijl gedoopt met de naam connectivisme omdat ze allemaal over connectie gaan op verschillende vlakken (met uw zelf, met uw denken, met de natuur, met het universum ect..) ik hou enorm van felle kleuren omdat ik denk ik zelf een speels iemand ben (allee dat dnk ik toch hahaha) mijn innerlijk kindeke hou ervan om soms onnozel doen hihi . Dank u om te vragen. groetjes van uit Gent

Hallo Kamiaan, bedankt voor het uitleggen, nu snap ik het beter :)
Dat zijn mooie diepe gedachtes :)
Ik zelf oordeel, veroordeel en beoordeel zo min mogelijk maar val ook wel eens in die kuil.
Het is leuk om te lezen hoe je over jezelf schrijft, het is net of ik het zelf geschreven zou kunnen hebben :)
Mijn huis is ook een kleuren festival, niet 1 witte muur is er te vinden.
Lekkere volle kleuren waar ik vrolijk van wordt :)
Zelf hou ik ook het kind in mij in ere, dat is belangrijk.
Ik speel bv heel graag online games tussen al die jongelui en heb dan de pret van mijn leven.
Soms raken we in gesprek en dan kan ik ze wat van mijn levenservaring meegeven :)
Of ze er iets mee doen is aan hun. Ieder heeft zijn eigen weg te bewandelen.

Ik wens je nog een fijne avond !

Groetjes vanuit Brabant

Dank u, aaah een gamer, zalig, ik ook hahaha ja ik betrap mezelf ook wel op eens op oordeel hoor, het is een groeiproces, uw huisje moet er fantastisch uitzien. ik wens jou ook een prettige avond toe.