Eski Bir Sergiden / Some photos of Bahadır Baruter's exhibition "fatality"

in #art7 years ago

Bahadır Baruter'in "Mukeddaret" sergisinden.. Çok sevdiğim bir sanatçıdır. Sanırım çalışmaları çoklukla Galeri X-İst de (Nişantaşı) yer aldı. Karikatür dergilerini takip edenler ne kadar şahsına has bir üslubu olduğunu bilir. Sanırım bu yüzden Mimar Sinan'dan kovulmuş. Resme olan ilgim ve bu konuda hiçbir ders görmemişliğim neticesinde özellikle Mimar Sinan Üniversitesini çok önemserdim, oraya gidenlere özenme bâbında (Babam da oradan mezun) Ama sanırım söz konusu bir sanat okulu da olsa kurumsal işlerde bir disiplin, mevcut düzeni yürütme güdüsü vs oluyor...
Sonuçta su yatağını bulur misali, iyi olan da bir şekilde akacağı kaynağa ulaşıyor.

20160114_130715.jpg

20160114_130954.jpg

20160114_131400.jpg

Sort:  

Sanırım bu sanatçının uzaylı gibi dünya dışı yaşam türlerine ilgisi var. Resimler kaliteli bu arada :)
Bir tavsiye olarak #tr içerikli postları ilk Tr tagı ile paylaşabilirseniz daha güzel olacağı kanısındayım

Bu detayları pek bilmiyorum, ilk tr tagı ile kullanmanın farkı ne diye sorsam size..:)

Şayet katılmadıysanız Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discord kanalımıza katılmak için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz. @damla @fetch @necrosahin gibi arkadaşlarımızdan her konuda yardım alabilirsiniz.
https://discord.gg/PFbZWfH

Şimdi katıldım ama çok karışık işler valla:))

Tebrikler. @anadolu'dan %25 oranında bir oy aldınız. Kaliteli içerikler ürettiğiniz sürece yanınızdayız. Henüz katılmayanlar için bir gurubumuz var: https://discord.gg/4JGJmnB

Sizi takibe başladım:) İçeriklerin kalitesi tabii ki önceliğim...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67629.79
ETH 3231.81
USDT 1.00
SBD 2.65